RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. szeptember 13., szombat

L'art pour L'art, Bartók-suli, Miyavi.... avagy, megy az élet



La Li Ho!

Huhh, jó ideje nem írtam, bocsi (annak a két-három nagyon unatkozó embernek, aki az én blogomra felnéz...XD). Nem azért nem írtam, mert lusta voltam, hanem mert nem tudtam a felhasználónevem XD Ezt mondjuk nem kéne így a világ elé tárni, mivel már alapból égő, nem ha még itt dicsekszem is vele, hogy sügér vagyok.... :LOL: Na de nem baj, milyen ember az, aki nem tud nevetni saját magán? :)

Nos... húúú, mennyi minden történt! Na, akkor szedjük pontokba...



  1. Voltam a páromnál három hetet. És jól bírtuk! Három teljes hétig, folyamatosan együtt, és nem voltam házisárkány! Asszem legalábbis... Tesóimmal két perc után üvöltök... Nagyon jó volt, mert jó a légkör, kedves a család, szép a dunántúl, no meg a párom sem egy rossz fogás :P:P:P Az egyetlen, ami zavart, az a takarítás hiánya volt. Itthon eléggé sokat takarítok, náluk pedig nem kellett. Egy hét után, már depressziós voltam. Teljesen ingyenélőnek éreztem magam (ez mondjuk így is volt... XD) , úgyhogy, amint a barátom kitette a lábát a házból, letámadtam az anyukáját, hogy porszívózni akarok. XD Mire hazaért, úgy-ahogy rendbe vágtam a szobáját. Ennek következménye persze az volt, hogy nem találta meg a hajgumikat, mert egybe pakoltam őket. :lol: A legpozitívabb élményem, amikor náluk vagyok, az egy szöszke leányzó, aki egyébként elég csendes, de én mégis jókat beszélgetek vele. Mindketten szeretjük a cicákat, a HSM-dalokat, és jókat nevetünk a barátom látszólagos macska-utálatán. :) Húú, jól elkanyarodtam! Igazság szerint csak annyit akartam írni, hogy nagyon jó volt, és hogy gyorsan eltelt...és hogy kiettem a családot a sajtkészletükből XD

  2. Ismét suli... A töritanárnőnket elvették, helyette kaptunk egy házimanót... Fantasztikus, taccs a töri érettségimnek... az előzö tanáromtól féltem, úgyhogy tanultam... de így...pfff.... el fogok lustulni. Öööö...nem, ez így nem igaz. Már el vagyok lustulva. A kémia tanárnőnk (ő is új jövevény) a régi töritanárnőm robbantgatós kiadása... ugyanolyan szigorú, de sajnos kémiát tanít, ergó---> meg fogok bukni XD Ja, a biológia-tanárnő meg tündéri. Nagyon kedves nő, és nagyon jól tanít! Ez egy remek kombináció! Már-már gyanúsan jó...

  3. Barátnők... Új szobatársnőim vannak. A LB-m persze maradt, csak a két másik leányzó lett "lecserélve" az új társak: Csilla és Gabi. Gabi egy rózsaszín-csaj. Furcsa, hogy pont az én szobatársam... sokan el se hitték az első napokban... A másik, Csilla. Na ő aztán,....ritka hülye. Annyit barmulunk együtt, hoyg az már bűn. Kedvence az emeleti-ablakból való wc-papír eregetés. De ott van Icu is, aki Varga-gimis pólóban megy plakátot lopni... Szal megvan a szint... Idén is. És persze Amarukácska kitalálta, hogy ő fellép a Koligálán a barátnőivel, méghozzá egy L'art pour L'art feldolgozással. Eléggé vicces lesz, de csak mert nagyon jó az alapanyag. Tulajdonképpen lekoppintjuk őket. Nem azért, mert nincsenek saját ötleteim, csak szeretném, ha a kollégium többi lakója is megismerné ezt a remek humorista-gárdát. :)

  4. Bartók Béle zeneiskola! Rettegj! Megyek énekelni! Igggggen.... 9.én volt a felvételim (énekeltem egy népdalt) és bekerültem. Heti egy órám lesz Erdélyi Erzsébet tanárnővel, akinek atomkirálymenő hangja van... Két barátnőmet is felvették, Csillát és Franyókámat. Csilla népdalénekes szeretne lenni, Franyó meg velem szeretne egyszer közösen fellépni. (ja, igen, megjegyzés: sokszor éneklek kollégiumi rendezvényeken. Eredmény: 300 halláskárosult, 4 halott, 1 sokkos állapot...)A párom mondta egyszer, hogy én vagyok a pacsirtája... erre én rögtön rávágtam, hogy akkor nem orrból, hanem csőrből éneklek... egyik jobb, mint a másik.

  5. Franyókám mutatott nekem egy Miyavi nevezetű énekest, aki félig japán, félig koreai. Félelemetesen gitározik a csávó! Tényleg nagyon brutál! És tök jó, rekedtes hangja van! Ha valakit érdekel, ajánlom a Selfish Love című számát, abban eléggé nagyot alakít egyszem gitróval meg egy lábra csatolt csörgővel... :) Jobb oldalt, a videósávban a legfelső videó. Tényleg érdemes rákukkantani.

  6. Ez lesz a mostani bejegyzés uccsó témája. Fáj a jobb szemem, jobb oldalt a fejem és a fülem is néha. Nem tom mér. Majd holnap kérek a házidokitól beutalót, aztán irány a szemészet. Mivel rángatózik is a szemem. Egyébként pénteken rosszul lettem a suliban, és hazaküldtek. Hányingerem volt, szédültem, és foltokban nem láttam. Ja, és még nincs jegyem az AnimeConra! Ajvé, szép az élet!
Így belegondolva, azt hiszem, az Ördög-lord kinézett magának. Üzenem neki:

"Én elhiszem, hogy unatkozol, édesem, de ne velem szórakozz!"

Köszönöm, hogy ma is engem választottak, a viszontlátásra... ;)

Nincsenek megjegyzések: