RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. július 8., szerda

Besavanyodott blogos pöcsök... Grráááá!

Anyám, basszus, hogy mennyi idióta létezik! És bakter legálisan rohaszthatják az emberek agyát! Miről is beszélek itt, mint valami begazolt idióta? Hát a blog tulajdonos besavanyodott pöcsökről. (Ez meglepő a cím után, nem?)

Istenem, komolyan szánalom az egész. Az egyik hülye ír valami "überállatot" vagy "LOL"-t, és akkor megjelennek a pöcsök. Az egyik fele a pöcs-bandának azért ír mert szerinte is überállat, és akkor a post írójával együtt örülnek, hogy már megint mekkora NET-WINNER cucc ez, ha meg másik fajta pöcs, /aki totál nem ért egyet a bloggerrel/ akkor aztán hajderutyutyu, de 200%-on!

Egyszerű a recept. Írsz valamiről. Valami olyanról, ami "kényes téma". Rasszizmus, kövér emberek, nők jellemzése, animések, káromkodás, kurválkodás, és a kedvenc: politika. (szélsőjobb persze a favorit)

Na és utána vársz. És özönlenek a besavanyodott pöcsök, értitek? Özönlenek! Hát ilyet, baszd meg! O_________o

Komolyan agygörcsöt kapok, mikor ilyen blogokat találok. Most is volt egy gyöngyszem. A marhája összehord minden baromságot, és utána odaírja, hogy kussolj, és ne kommentelj, mert MINDENBEN neki van igaza. Hát anyját.

Ja, és ha anyázol, tutira megjelenik egy pöcs, aki "baromi toleráns, de az anyázást valamiért nem bírja". Beszarok. Én se bírom a cigifüstöt, de megszoktam! Na szerintem többet anyáznak az emberek, mint cigiznek, szóval, mókuskám, szar vagy.

Leírhatom, mert ez az én blogom! (Általában a postokat író besavanyodott pöcsök ezzel védekeznek a velük-egyet-nem-értő pöcsökkel szemben.)

Igen, tudom, hogy rengeteget káromkodok ebben a postban. Ha nem tetszik, olvasás közben fütyülj a csúnya szavaknál. (Lol, baszki, ez mekkora ötlet XD)

Szaródnak el a blogok. Vagy rögtön annak készülnek. Tök cool. Hoorray for the Net.

És most vígan ide írom, hogy I DID IT 4 TEH LULZ!

És máris nem szólhat be senki, mert egy sorral feljebb van a mentőövem. Szóval, benéztétek, pöcsök.

Aki nem pöcs, írhat. Már jó kedvem van. Röhögök. A pöcsökön. XD

Amaru-chan

UI.: Ha most jó ideig nem írok, meg nem válaszolok kommentre, nem befostam: táborban vagyok a Bakonyban.

6 megjegyzés:

Vivi írta...

Na, akkor jó utat! :):)

Black Princess írta...

Egyszerűen nem bírok az ilyen barmokkal foglalkozni, mint az általad említett internetes társadalom (sajnos) igen vastag alsó rétegével. A vélemény attól olyan marad, mint a hátsó fertály: mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra.
/És naon jó táborozást kívánok... ha jövőre se ronthatom ott a levegőt, megöngyilkolom magam.../

Névtelen írta...

Nézd, nézd, nézd, rájöttem, hogy tudok az LJmről írni... ^^ Jó táborozást, aztán ne hagyd magad idiótákkal felidegesíteni! :)
Puszi: Szikra-chan

olin írta...

Lyány, az Internet mindig is ilyen volt, csak nem itt Hángöriben. Sajna ma már 2 általánossal is tudják használni (és teszik is). Sjonná blogja meg provokatív, ő tudja, hogy pont ezért gyűlnek a döglegyek. Jó táborozást!

@ x >>> írta...

Nem szeretnék "okoskodni" - de ahová csak tudom, beírom :
... azért még pl. a távirányító és az egér az nálunk van ? (!) - ki vagy mi kényszerít (?) mindent elolvasni ?- sőt - néha/néha még kommentelni is ?-
Bocs'-

Amaru-chan írta...

"Nem szeretnék okoskodni..."

...de megteszem :D (Na jó, ez csak vicc volt, de nem bírtam kihagyni:P)

Egyébként igen, valóban így van. Csak tudod én nem kommenteltem az említett blogokra, és nem olvastam őket végig. Csak ahogy keresgetek a blogok között, ami elsőre jónak tűnik, abba beleolvasok. És az ilyen idiótáknál elég egy picit beleolvasni, és már felhúznak.

Egyébként nem akarok okoskodni, de szerintem tök feleslegesen szúrod be néha az írásjeleket. :)

Azért, köszi, hogy olvastál és kommenteltél, remélem visszatérsz még. :)

Amaru

Olin: Nem Sjonna blogjáról írtam. :) Ő is azt hitte, de nem, ő még nem ennyire "ügyes" hogy így felhúzzon. :P