RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. október 18., szombat

Levelet kaptam, Life!


La Li Ho!

Volt a koliban pénteken Retro-party.... Szögezzünk le néhány dolgot (kalapács elő, és:) Nem tudok táncolni. Nem is szeretek. Utálom a "party"-kat... Utálom a magukat riszáló picsákat. DE! Imádom a barátnőim... szeretek baromkodni. Mi következik ebből? Hát persze, hogy Amarukácska az Eye of the tiger-re keringőzik.... Meg a Mamma Mia-ra pogózik.... És a vonatosdi elején csápol.... Elsősöket is avattunk. A széchenyis elsősök bemutatkozója ratyi volt.... sokat énekeltek. Szarul. Sokat táncoltak. Szarul. Sokat voltak a színpadon. Szarul. Na de a Vargás a-sok nagyon kemények voltak! Annyit röhögtem rajtuk... fúúú, G. Zsanett rulzzzzzzzzz.... Aztán jött az eskü.... az egész koli előtt megesküdtek, hogy a nagyobbaknak előre köszönnek, előreengednek minket a kajasorban, ha tévét nézünk, nem szólnak be, hanem csöndben odébbállnak, meg hasonló dolgok... Minden talicskába állva.... a színpadon. A talicska az én ötletem volt :D
Na mindegy, vissza a tánci-táncihoz... Sokan meglepődtek.... Még egyszer sem láttak ugyanis a táncparketten. De jó volt, na. :D Néha nem árt kirúgni a hámból.... mondjuk a végére totál leizzadtam, olyan büdös voltam mint hat ló.... A hajam meg....fú, mire azt kifésültem XD Fájt egy picit... De megérte :) Nagyon megérte. És I <3 Franyó. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jaj drága, lehet hogy a nyálas zenétől, amit benyomott a winamp, vagy csak mert szimplán szentimentális vagyok, de könnyek gyűltek a szemembe, mikor olvastam. És mennyire sajnálom, hogy én már sose lehetek elsős avatáson! D:
De annak nagyon örülök, hogy jól érzed magad. Mit nem adnék azért, hogy ott partizhassak veletek. :(
Ne érts félre, nagyon hepi az életem, de hiányoztok Ti is rettentőmód.
Örülök hogy vannak boldog percek is a (kolis) életedben, csak így tovább nagylány! :D