RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. október 20., hétfő

Otakuk... Tényleg olyan borzalmasak?


La Li Ho!

Sokan írnak az anime-rajongókról (otaku-k) eléggé megvetően. Sokakkal közülük mégis jóban vagyok, mert kedvelem őket, jófejek egyébként. Ők is bírnak engem, és mégis; a blogjukon sértegetik a "fajtámat".
Legtöbbször a japán végződésű nicknevekkel kezdenek. Hogy az milyen mű, meg gáz. Én is ilyet használok(Amaru-chan). Mégis sokan mondják rám, hogy egyéniség vagyok. És még soha senki nem mondta, hogy "fúúj, de gáz ez a név!" Sőt, sokan kérdezték, hogy hogyan találtam ki.
A másik kötekedési tárgy, hogy sok otaku japán szavakat fűz a mondanivalójába. Én nem szoktam, de angol szavakat igen. Az nem baj? Vagy legközelebb erről is írnak majd? Akkor mostantól ne merjem kimondani azt, hogy e-mail? Vagy ne szólaljak meg németórán? Mert nem tudok németül, csak tanulom... csak egy-két dolgot tudok. Ugyanúgy, mint azok, akik japán szavakat használnak. Van valami, ami érdekli őket, és foglalkoznak vele. Ha csak egy-két szó a szint, akkor annyi. Ezért nem kellene leszólni őket.
Utána jön a cosplay fikázás... Tény, hogy vannak bénák... De a legtöbben már a jókat is lefikázzák, csak azért, mert belegyepesednek abba, hogy "magyar cosplay, hú de gáz..." .
Tudátok mit, fikázók? Rólatok is lehetne írni bőven! Ha annyira idegesítenek ezek a dolgok, akkor miért tudtok róla ennyit?! Hát mert utána jártatok, mert jó röhögni rajta... gondolom. Oké, nekünk meg jó röhögni azon, hogy ilyeneket csinálunk, hogy félig japánul hadoválunk, hogy cosplayezünk, és hogy japán nicknevet használunk. És a fórumos aláírásokban igenis jól néznek ki a kanjik, és szeretek AMV-t néz ni!

Amaru-chan voltam, mérgesen, és lenézően.

UI: Lehet beszólni, nem hat meg. Akinek nem inge, nem veszi magára a fent írtakat. És ismét ideírom, amivel kezdtem: a legtöbb ilyen fikázóval jóban vagyok. És ők is velem. Pedig elítéljük egymást. Ebből látszik, hogy emberből vagyunk...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na, LOL... ezt vártam... Te nem állod meg szó nélkül. :D De hugi, ezt a fikázók is így gondolják ám, hogy akinek nem inge, ne vegye magára... :D Különben meg rájuk kell hagyni, csak te szókimondóbb vagy... :D
De a lényeg, hogy bírjuk egymást, jóban vagyunk, és hát emberek... igen, maradjunk is ennyiben. :)

Névtelen írta...

Azért tegyük hozzá, az otaku eredeti jelentése: fanatikus rajongó. :D
(Az olyanokat én se szeressem.)

Egyébként meg a kötekedésnek két apropója van: 1. nem elfogadott. Akármit is teszünk mi, a közösség, még mindig nem normális dolog "meséket" nézni, mondjuk 12 éves kor fölött (manapság már akkor is "gáz"). Ja, ide tartozik a cosplay is. Aki meg a magyar cosplayt fikázza, nézze meg mondjuk Yurikot. Az, ki mennyire jól cosplayel, nem nemzetiség kérdése...

2. sokan túlzásba viszik a rajongást. És innen meg is tudom érteni a fújolók tömegét (mondjuk az nem változtat azon, hogy az ilyen mértékű fújolás is hatalmas lúzerség). Mert aki már divatból, felvágásból használja a sok japó szót, az... na, UNCOOL, márcsak hogy egy másik idegen szval írjam le. :) Az angol egészen más tészta, merthogy az az "elfogadott" divatnyelv. Mondjuk most kövezzetek meg, hogy 4x1,5 órányi angolóra után nekem is törve megy a magyar, de ugye én "más" vagyok. :D

Prücsök, ne akadj fenn ilyeneken, mert nem lehet mindenkinek megfelelni. Tökjó vagy, ahogy vagy, és látod, elfogadnak az emberek. Belekötősek meg mindig lesznek.
Peace off és puszillak ezerszer.
Anyád :D

Névtelen írta...

Imádlak titeket :)

Amaru-chan