RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. december 8., hétfő

If you need someone to love you, here I am...

La Li Ho!

Ismét közelít a karácsony. Én már jó ideje lerendeztem az ajándék-vásárlósdit, mert ilyenkor már csak a giccsek, szőrös, csillogó, esetleg világító dolgok maradnak. Persze, nem mindenhol. Egy pici boltot találtam, elsőre olyan, mintha kacattal lenne tele, de nekem a tökély volt. Annyi különc embert ismerek, akiket könnyen boldoggá tehetek, de csak a nekik megfelelő ajándékkal. Legalábbis kiegészítésként. Természetesen kézzel készített apróságot is kapnak, mindenkinek szeretnék rajzolni. Sajnos a kézügyességem nem a legjobb. Rajzolni...hm...nem tudok, de úgy csinálok, mintha tudnék, és egész jó dolgok sülnek ki belőle.

Szeretek ajándékozni. Igaz, az előtte lévő agybajt, hogy "fú, ennek még nincs, neki is kéne, és jajj, neki vajon mit" nagyon utálom, de amikor már minden passzol, kész vagyok, este a puha takarón ücsörögve, a plüssnyulam társaságában becsomagolom őket, akkor nagyon jól érzem magam. Már látom magam előtt az arcukat. Semmit nem mondanak, csak rámmosolygnak. És ez az, ami bármiféle köszönömnél többet ér. Szeretem ha boldogok a körülöttem lévő emberek. Nem vagyok Teréz anya, de sokan neveztek el Kicsi Amaru-nak. És nem csak a magasságom miatt. Ha valaki sokszor ilyeneket mondd, hogy "Szeretném, hogy mosolyogj." meg "Tényleg jól érzed magad velem? De jó!" vagy hasonló, nem számításból, hanem belsőből eredő kedves dolgokat, és ráadásul még alacsony leányzó is, akkor valamiért, hajlamosak "pici, picur, hugi, cukor, kicsi, pindur" jelzőt tenni a neve elé, és csak mosolyogni rajta. Nem vesznek komolyan. Pedig én komolyan veszem őket. Időt szentelek arra, hogy csak egy pillanatra is, őszinte mosolyt lássak az arcukon. Ilyenkor úgy érzem, varázsoltam. Nem tudom magamat tündérként, vagy angyalként elképzelni (mert én ilyen formában tudom elképzelni a boldogságot adó teremtményeket) , de a varázslónő még egész jó. Szeretnék köpenyben odalépni minden ház el, és örök boldogságot teremtő varázsigét szórni a bent lakókra. Ez nem feltétlenül pénz, vagy karrier. Csak egy reggeli ölelés, mielőtt elindulnak, ki-ki a saját helyére, és boldog "szia" hazaérkezéskor, egy közös esti tévézés, egy tini, aki mer beszélgetni az apjával, egy doromboló kiscica, vagy egy tiszta tekintet.

Mikor ajándékozok, ez jár a fejemben. Mikor átadom az ajándékot, csak ennek töredékét érhetem el, de már azért a töredékért is megéri a munka. Megéri, mert ajándékozni annak szokás, aki fontos számunkra, és mi mást kívánhatnék leginkább, mint olyan embereket, akiknek az öröme, erőt és kitartás ad nekem, hogy legyűrjem a saját problémáim, amit lehet, hogy pont ők fognak elhessegetni, egy ajándékkal, egy köszönéssel, egy mosollyal, vagy az emlékükkel...

Kicsi Amaru

Végül, a dal, ami ezt a bejegyzést ihlette:

Leona Lewis: Here I am

This is a crazy world,
These can be lonely days,
It's hard to know who's on your side,
Most of the time,

Who can you really trust,
Who do you really know,
Is there anybody out there,
Who can make you feel less unknown,
Sometimes you just can't make it on your own,

If you need a place where you can run,
if you need a shoulder to cry on,
I'll always be your friend,
when you need some shelter from the rain,
when you need a healer for your pain,

I will be there time and time again;
When you need someone to love you,
Here I am....

If you have broken dreams,
Just lay them all on me,
I'll be the one who understands,
So take my hand,
If there is emptyness,
You know I'll do my best,
To fill you with up with all the love,
That I can show someone,
I promise you you'll never walk alone,

If you need a place where you can run,
If you need a shoulder to cry on,
Well I'll always be your friend,
When you need a shelter from the rain,
When you need a healer from the pain,

I will be there time and time again,
When you need someone to love you,
Here I am....

Everybody needs somebody who,
They can put there heart and soul into,

If you need a place where you can run,
If you need a shoulder to cry on,
Well I'll always be your friend,
When you need a shelter from the rain,
When you need a healer from the pain,

I will be there time and time again;
When you need someone to love you,
Here I am....

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez szép volt. :) Főleg, mivel nálunk (albi) forrnak az indulatok - menjenek a picsába. Igazi barátoknak ajándékozni a legnagyobb öröm.

Fekete Hercegnő írta...

Ilyenkor ne tudd meg, milyen büszke vagyok rád... Örülök hogy így gondolkodsz (hogy hasonlóan gondolkodunk), és akkor már jöhet a karácsony. :3

Atomnyul írta...

Nehéz lenne kifejezni, mennyire zavarónak tartom az ajándékozás szokását a benne lévő jószándékkal együtt. Kezdem átlátni a másik oldal véleményét is. Köszönöm.

Amaru-chan írta...

Szeretem a karácsonyt, csak azt sajnálom, hogy kell egy fix nap az embereknek ahhoz, hogy gondoljanak a másikra. De azért készülődök rendesen. :) Atomnyul: Még a végén rászoksz az ajándékozásra ;)