RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. január 5., hétfő

Az 1000 mérföldes út...

La Li Ho!

Naaaaa? Hiányoztam? :D Elnézést attól a néhány szerencsétlentől, aki esetleg feltévedt errefelé új post reményében, kicsit hanyagoltam a dolgot, gondoltam az ünnepek alatt nem illő lerohasztani az emberek agyát. (Vagy agyhelyét...ki-ki döntse el melyik verzió tetszik neki:P)

Nos, peppeim, most egy fantasztikus utazásról fogok nektek regélni, s bizony már az elején leszögezem: Nálam nagyon LÚZER a világon nincsen... XD

Az egész szünet előtti hétvégén kezdődött... Apám (!!!!) megengedte, hogy már 25.-én lelépjek otthonról, méghozzá szívem jobb felső csücskéhez, A Reakcióképes Erdei Hosszúfülűhöz. Anyunak is szóltam,. azt mondta, oké. Ez már mondjuk gyanús volt... Lehúztam ugye még egy hetet a suliban (Inkább nem kommentálom az akkori idegállapotomat.) , majd hazamentem "karácsonyozni". Ez állt takarításból meg veszekedésből. Anyám ugyanis belekötött, hogy hogy képzelem én, hogy 25-én elmegyek, mert felborítom a család rendjét. "?" -gondoltam " Nekünk olyan van? Azt hittem mi vagyunk maga a Káosz..." Ez egyébként így is van... Na mindegy. Kisebb-nagyobb (inkább nagyobb) sz@r élmények után karácsony este jól bekajáltam. Még a sütiből sem tudtam enni a végére. Ez nagy szó. Ja, és apum főzött! (Nagyon jól főz, már ezért érdemes jóban lenni vele... meg mert ő dönti el egyenlőre, hogy mit tehetek meg XD) No, lényegtelen. Becsomagoltam, lefeküdtem aludni. Másnap reggel indulás. Oké... ruci, haj, kaja, kávé, nyugtató(Kurama-képek nézegetése), táska fel, gyerünk a buszhoz! Hoppá, nincs busz. Oké... Apum elindulás előtt 10 perccel még filozofálgatott, hogy megéri-e egyáltalán neki az, hogy kigyalogol velem a vasútállomásra és hozza a dög nehéz táskám. Végül meggyőztem, hogy megéri... Oké, vonatra fel, irány a keleti. Jött a kallernő. Mondom neki, szépen, tagoltan: Farmostól Pesten keresztül Szedresre egy diákjegy. Mint akinek a Windows-át letámadta 83 millió trójai, a nő fejére kiült a FATAL ERROR felirat, két perc múlva visszakérdez: Hova? Mondom neki, Szedres...mint a málnás, csak ez szedres. Ja, igen, tudja, ott Pécs mellett, az jó hosszú út lesz... Na, ne mondja... 2 év alatt rájöttem. Mindegy, kifizettem (bár kicsit drágábbnak tűnt, mint általában) és utaztam tovább.

Keletiben leszálltam, irány a metró. Vettem két jegyet, de amikor szét akartam őket szedni, az egyik keresztülszakadt. Ha ez nem lenne elég, a pénztárosnő kirikácsolt a mikrofonon, h "Na, akkor ez most kinek a hibája?!" Hát majdnem mondtam, h 'anyádé, baszki!' De gondoltam most inkább aranyos pici Amaru leszek, úgyhogy vettem egy nagy levegőt, és kértem egy másik jegyet... (+270 Ft)

Átmentem a Délibe. Két év alatt egy dolgot tanultam meg a leutazásommal kapcsolatban, hogy a déliben a "SárbogárdvesszőBaja" vonatra kell felszállni. A probléma az volt, hogy ilyet nem írtak ki. Oké, irány az információ. Ki volt írva rá, hogy "Mindjárt jövök, addig érdeklődjön az információnál. "
, bakter, nem ott vagyok? Mindegy. Egy ablakkal odébb, már úgy volt kiírva, hogy érdeklődjek a pénztáruknál. Oké. 1-es pénztár: zárva. 2-es: szintén. 3-as: na haggyámá, persze, hogy ez is. 4-es Na hogy képzeled?! És így tovább. Végül a 9-es nyitva volt, de információt nem adtak, csak jegyet. Király. Na, szerencsére a leguccsó 19-es pénztár nyitva, kis "i" táblával. Mondtam a nőnek, h " Jó napot, Szedresbe szeretnék lejutni, gondolom a Pustaszabolcs-Duna (mittoménmárnememlékszem) vonattal kell, de nem tudom, van-e átszállás. Hogyan jutok le oda?" Válasz: "Ekkor és ekkor érsz Szedresbe." Lestem rendese... Mondtam, h oké, de én azt kérdezem, h hogyan? Ja, érti, x-edik megálló. Megkérdeztem harmadjára is, végre kinyögte, hogy szálljak le Pusztaszabolcson, majd Sárbogárdon.
Na végre... Gondoltam én, de még hátra volt a java. Kimentem megint az érkező-induló vonatok táblához. Ahogy ott ácsorogtam, megjelent egy nénike, rahedli cuccal. Ő is csak leste a táblát. Na, jött a visítás, hogy ő hogy jut le Dombóvárra, meg mittudomén, és az ő idejében bezzeg. (ahogy elnéztem az ő idejében még nem is volt vasút...) Mivel nagyon irritált, inkább elmentem a büféhez, és vettem kávét (cappuchino igazából, de innentől kávé, mert az rövidebb) mikor megfordultam, ott állt, és megkért, h vigyázzak a cuccaira, megkérdi, amit tudni akar az információnál. Mondtam, hogy a 19-es pénztárhoz menjen, a többi reménytelen. Visszajött. Fellélegeztem. Nem kellett volna... Közölte, hogy már a vonatot tudja, csak azt nem, hol kell átszállnia, kérdezzem már meg. Na jó, illedelmesek vagyunk az idősekkel, megkérdeztem neki. Nagy örömömre, kiderült , hogy egy vonattal megyünk, és ő tovább utazik, mint én. Tehát két és fél óra tömény L'amour a nénivel. Hmmm... Fincsi. Mondtam, hogy én most már megyek a vonatra. Ő is. De nehezek a táskái. (az enyémek is azok voltak! ) Na jó, adjon ide egyet. Vittem a táskát a vállamon, kezemben a kávé, hátizsák, és utazótáska a másik vállamon. Egyszerre a táskája pántja lecsúszott, a kávém meg kiömlött... a táskájára. Ő feljajdult, hogy " A táskám!" én meg: " A kávém!" aztán persze bocsánatot kértem, mondta, hogy nem baj. Felültünk, (mellém ült) Szemben a csávó kb. a tüdőmet is látta, úgy bámult mellkas tájékon. Integettem neki egyet, erre elfordult... 1 idegesítő tényező kilőve. Na de a néni.... egész úton dumált. Hogy ő "szalonkát" visz a lányának, meg hogy alig fértek be a bugyijai a táskába. Nagyon érdekelt, de tényleg... Aztán jött a skinhead kalauz. Nagy lazán odaadom a jegyet, ránéz, és megkérdezi: Te hová mész? Hát mondtam, hogy Szedresbe. Válasz: "Az jó, de ez a jegy egy teljesen más útvonalon Szentesre szól." Azt hittem lefejelem a nénit mérgemben... Szerencsére jófej manusz volt, megnézte a km-ert, és a szentes még több is volt (ezért volt drágább a jegy, rohadt élet!) , úgyhogy továbbengedett. Pusztaszabolcson leszálltunk, majd 20 percet vártunk a hidegben, mert késett a vonatunk. A kallernak persze mennie kellett tovább, úgyhogy odakiáltott, h "majd oldd meg valahogy!" Köszönjük, Séf bácsi, ez sokat segített...

Megjött a vonat. Felszálltunk, majd bejött a vagonba a kalauznő. Persze mindenki rögtön felé fordult, hisz teljes volt a káosz, de mielőtt bárki megszólalt volna, ő széttárta karjait, és közölte: "Nyugalom! Karácsony van!" XD
Ő is megnézte a km-ert, továbbengedett, és közölte, hogy ha a következő kaller nem enged tovább, mondjam meg neki, hogy keresse Kertinét, majd ő megmondja neki a magáét. Néztem rá, mint borjú az új kapura. "Tudod, mint a kertitörpe, csak én nem vagyok törpe" A mellkasomig ért... -.-" Kb. 3 megállóra voltunk Sárbogárdtól, mikor már ELVILEG el kellett volna onnan indulnunk a csatlakozással. Szerencsére Kertiné felhívta őket, így Rétszilason leállították a csatlakozásunkat, és ott felszállhattunk rá.

Persze a vonat ajtaja nem akart kinyílni. Odalépett egy muki, fogta és berúgta. Mondtam is neki: Régóta utazik erre ugye? Na, tippeljetek: Igen. XD Na, Halleliuah, vééégre, a fantasztikus nevű állomások (Cece, Vajta, és a kedvencem: Kölesd- Alsótengelic :LOL:) után Szedres következett. Na mármost Szedres az olyan, hogy van Szedres, és van az állomás. De egymást kanyarban nem érintik. Oda-vissza van egyetlen egy sín, meg egy valami, ami arra lenne hivatott, hogy az eső elől beállhass alá. Én nem mernék, mert tuti beomlik. Főképp, ha én állok alá. (Loser-effect.)
Na már most, mikor itt leszállok, Szívem Csücsökje, és a kedvenc második-családom (inkább másfeledik.) egy kényelmes kis kocsiban várnak engem, hogy "haza" vigyenek. na most nem voltak ott. A vonatról egyedül én szálltam le, a megálló totál kihalt, még a cowboy filmes kis ördögszekér nevezetű bokrot is láttam lelki szemeimmel tovasuhanni a képben. Két perc múlva megjelent egy fekete Merci, na mondom, végem... elvisznek, megerőszakolnak, és kilenc hónap múlva szülök Atomnyulnak egy néger gyereket... De nem, szerencsére a párom vigyorgott rám a kocsiból. És innentől máris jobb volt a kedvem. :)

Szóval így jutottam le, és így jöttem rá, hogy lúzer vagyok. Azóta ezt a sejtésemet többen megerősítették, heveny röhögő görcsök közepette. ( Amit persze a történet meghallgatása váltott ki.)

További szép napot, ha este olvassátok, akkor Dreamingoljatok húdebeautifulosat! :D

Béke Belétek: Ama-chan

4 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Elég rendesen eltűntél az utóbbi hónapban, örülök, hogy visszatértél. Ezt az Odüsszeiát pedig legközelebb hexameterben írd meg, úgy még eredetibb lenne... bár téged úgyse lehet felülmúlni ebben. Több bejegyzést (és minimúte ilyen hosszúságban!)!! :3

Atomnyul írta...

Nem vagy lúzer, vállalom a felelősséget a félreirányításodért, és a késésünkért is. Bocsi. :(

Névtelen írta...

Ez.... A++, hogy mást ne mondjak. :D
Még, még ilyet, vizsgaidőszakban ez kell a legjobban!!!! :D

(Szabad majd reménykedni egy spontán Varga+kolijelentésben két távoli lélek számára...? :))

Amaru-chan írta...

Sziasztok! Persze, lesz Varga+Kolesz elemzés... hhhmmm...de még milyen :P Csak most ez bevágta nálam a kaput. Még ilyen napot! :D :O