RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. január 20., kedd

Mindenféle...

Katt a képre, és nagyobb méretben is megnézheted!

La Li Ho!

Nos, kezdjük azzal, ami ottan fent leledzik. Franyó és ÉNKE nyitottunk egy blogot, ahová az ilyesmi A4-es képregényeinket tesszük fel. Nem valami irodalmi remekek, de egy pár mosolyt megérnek. A jelenetek SOHA nincsenek előre megbeszélve, olyan, mint amikor két ember beszélget, nem tudni, mi lesz a válasz. Mi is ezt csináljuk, csak rajzolva. A téma bármi lehetne, de általában a suli, a koli, az animecon, a "prinszesszek" és egymás csesztetése. A legtöbb ilyenünk órán készül, mivel unatkozunk a suliban. :P Na szóval: www.chibi-time.blogspot.com
Jó szórakozást!

Más téma: elkezdtem a jogsira való készülést. Nem lelkileg... Tananyagilag. a tanultuk az alapvető fogalmakat, meg néhány cuccmót, leégett az agyam, hat oldalt telejegyzeteltem, de jó volt. Aztán persze (mint immár tudatos gyalogos) mentem át a zebrán, a muki meg jönne az Opellel... Mire én. "Hülyegyerek, elsőbbségem van, most tanultam!" XD na jó, eddig is tudtam ezt, de jól hangzott XD
Aztán mentem énekre a zenesuliba. Három azaz 3 tehát 2+1 dalt kaptam. 1-et tudok XD Mert az tetszik. Még egy van, ami nagyon szép, de "bonyiiiii" szóval azt nem nagyon vágom.

És most következik az "If you wanna be somebody" részleg:
Anyukám és a nyelvizsga-felkészítő tanárom feszt azzal traktál, hogy anglisztikára menjek majd. Anyám speciel nem csak tanácsolja, hanem kijelenti. Apám közölte velem, hogy ő a magyar szakot nem fogja fizetni nekem, ha oda megyek, oldjam meg a költségeim. De én nem akarok anglisztikára menni. Anyu nem hiszi el, de nem vagyok elég jó oda. teljesen hozzászokott, hogy odalibbenek valahová, közlöm hogy én vagyok a Kele-Vivike, és mindenki elájul. Ez még most gimiben tényleg működik is, mint ahogy általánosban is, de egyetemen már nem fog.... Nem vagyxok elég jó, és nem leszek a következő két év alatt sem. Ez nem önsajnáltatás, hanem reális tény. Az anglisztikán okos Olinok meg "pécsikittik" rohangálnak százaival, mit keresnék én ott? Kidobnának az első félévben. Áh, kezdjük ott, hogy be se jutok. Szóval az élet egy nagy maki-kaki. És utálom az érettségit, már most, mert matekból meg fogok majd bukni, és félek, és nem bírok majd jól tanulni, és leégek, és nem vesznek fel sehová és ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!



Szóval értitek, ugye? XD

Na ilyen a hangulatom, és pluszba kialvatlan vagyok. Ráadásul megírtam egy novellát (lásd az irodalmi blogomon) hogy beadjuk két magyar nyelvű novella-író versenye. Erre az angol tanárnőm közölte, hogy fordítsam le angolra, mert van egy angol író verseny is. Faxa. Két délutánom ment el eddig rá, és még háromnegyed oldal hátra van. Utálom. Ezt is. Meg mást is. Az érettségit. Nagyon. Sokáig. Előre. Már. Most. Sör Kálmán. F@sza gyerek. Na.

Ennyi volt mára, Béke Belétek!

Ama-chan

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Anyudnak üzenem, hogy ha elolvas 1-2 felvételi tanácsadót mostanság, mind egyet mond: ne (csak) azt nézze a szülő, mi volt eddig a "menő", "kelendő" szakma, hanem hogy miben tehetséges a gyermeke. Miért? A kereslet állandóan változik. És egyáltalán nem igaz az, hogy XY szakmára évek múlva is szükség lesz. De nem ám, ezt így fél lábbal a foglalkoztatottságban mondom (de tényleg, ha anyud utánaolvas, ugyanezt fogja találni).
Arról nem is szólva, hogy amit az ember szeret (nekem spec. anglisztika) sokkal KÖNNYEBBEN tanulja meg, míg ha olyan helyre megy, amit nem szeret, nem fog annyira menni, ezt akár garantálhatom is.
Anyuddal komolyan ülj le ezzel kapcsolatban, keress szövegeket, mert lassan le kell rendeznetek a kérdést.

Gratulálok az első KRESZ-óráidhoz! :) Igen, a "tudatos" gyalogosság nálunk is akkor kezdett el kialakulni. Néha majd unalmas lesz, a vezetés maga meg stresszes, de majd nagyon szurkolok érted.

A novellád elolvasom, amint lesz kis időm - és igen, fordítsd le, és esetleg küldd el (szívesen le is lektorálom, ha akarod), úgy is nagyon szívesen elolvasnám.
Ha meg erről még nem hallottál, akár ide is beadhatod, valamivel én is készülnék erre:
http://www.iroakademia.hu/index.php?lap=doc/doc&dok_id=325

Fekete Hercegnő írta...

Én is támogatom a sürgős megbeszélést, mert ez nem "a szülő tekintélyét alátámasztó" - téma már, hanem a Te életed. Ilyet már középiskolánál se lehet megengedni, hogy nyomásra válasszon valaki. A KRESZ-órákra rajzolási ihletet kívánok!XD...mást Te úgyse fogsz ott csinálni, ismerlek.

Atomnyul írta...

Tudatos gyalogos... "nagyobb győz"-elv, ha élni akarsz. XD
És nyugi. Az egyetem meg még messze van, és ezt a szüleidnek is megmondom, ha kell (hát, nem volt túl hosszú életem, de legalább békés...).

Amaru-chan írta...

Éreztem az ingert az ujjaimban, hogy úgy kezdjem, hogy "köszcsi, puszcsi" , de megemberlem magam:
Anyum makacsabb, mint én. Na, az tudjátok milyen... Már én sem vagyok egyszerű este, hát még ő :D De nem baj, valamit majd kitalálok ;)
Atomnyul: szép élet volt...
Enikő: nem, most kivételesen nem rajzolgatok. :D

Fekete Hercegnő írta...

Majd fogsz....*somolyog*