RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. augusztus 18., kedd

Rettegj, DeviantArt! XD


La Li Ho!

Emberek, ezt nem hittem volna. Megváltozott a véleményem a DeviantArt-ról. Mikor legutóbb keresgettem ott, olyan szinten undorítónak tartottam, hogy az förtelem. Az volt az általános véleményem, hogy nem érdemes oda feltenni semmit, mert jön a sok fangirl, és ilyen hülyeségeket ír alá kommentnek, hogy "Nice, but pls draw 'em in yaoi!" És ettől hányok.

És láss csodát, rájöttem, hogy ez nem feltétlenül így van. Csak eddig pont kifogtam az ilyen kommenteket, mikor nézelődtem.

Hát, fogtam magam, és beregisztráltam. Az első képet feltöltöttem, és 11 másodperc múlva már jött egy komment, és totál értelmes volt! Az illetőnek válaszoltam, ő vissza, és elköszöntünk.

17 másodpercnél egy másik valaki betette a rajzomat a kedvencei közé, pedig százszor jobban rajzol, mint én. Annyira jól esett!

Ráadásul angol az oldal, és mivel ez a legismertebb nyelv, a kommenteket is így írja a legtöbb ember, szóval rengeteg szót tanulok. :)

És most alakítgatom a profilom, és töltögetem fel a képeket. Szóval, ha egyszer azt gondoljátok valamiről, hogy pfúj, ez szar, akkor azért később nézzetek vissza. Lehet, hogy kellemesen csalódtok.

Itt a link az én cuccaimhoz: http://amaruchan.deviantart.com/

Béke Belétek: Amaru-chan

Nincsenek megjegyzések: