RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. szeptember 8., kedd

Hiányoztam? :D

Halihó, emberek!

Fú, annyi mindenről kell mesélnem nektek, hogy majdnem, mikor aztán kiderül, hogy mégsem mert igazából miazhogy. XD

Először is: Szar a kollégium. Eddigi éveimben én szerettem a kolit, mert jó kis hely. DE idén totál elkúrták. Tíz óra után nem telefonálhatok, laptopot nem hozhatok be, délután nem lehet fürödni (akkor se ha tesiről jössz) és reggel 9-kor el kell hagynod a szobádat, és du. 1-ig nem mehetsz vissza. (Szeretném megjegyezni, hogy szerdán az első 4 /azaz négy/ órám lyukas).

Normálisak ezek?!

Más téma.
Elekzdődtek idén az emelt tantárgyak. Én angol és magyar emeltre mentem.

Angol: Kiráááááááááály! Három éve először végre nem tudtam megcsinálni a feladatot órán! (nem azért, mert annyira penge vagyok angolból, hanem mert az előző tanárom túl egyszerűeket adott mindig.) Ültem órán, és ujjongtam, hogy "Nem bírom megcsinálni! Yeah!" Kicsit se néztek hülyének a többiek. XD
Mondjuk, az egyik teremben egy nem-igazán-angolos-csaj ül mellettem és egész órán kérdezget, hogy "Mit mondott a tanár? Ez mit jelent? Az miért úgy van?" -.-"
És végre haladunk az anyaggal. Kész megváltás ez a tanárnő. :)

Magyar: Rettegek a tan'tónénitől! De egyébként bírom, mert jófej, csak nagyon szigorú. De ez egyébként tök jó, mert így van esélyem egy jó érettségire. Nyelvtanból tök sügér vagyok, úgyhogy még az általános iskolás könyveimet is előástam, és ismétlek.
Irodalomból meg..... az agyamra megy Petőfi. Még azt is leírja a tankönyv, hogy melyik év hanyadik hónapjának hanyadik napján fingott nyílt utcán, és ez melyik utca volt. (Na jó, ezt mondjuk pont nem, de na.... értitek, ugye? XD) És persze tanárnő közölte, hogy ebben a félévben szívatni fog minket, mert azt akarja, hogy aki nem faktra való, az félévkor menjen szépen vissza középre. Édi, nem? :3

És ismét itt van nekem drága Fecókám, az én osztály-béli legjobb barátom. (Öri-bari XD)
Annyit baromkodunk, hogy az már fáj. Hétfőn is délután, ahogy sétáltunk vissza a koliba, annyira megröhögtetett, hogy nem kaptam levegőt. Persze ennek köszönhetően fél Szolnok hülyének nézett, főképp mivel csak annyit tudtam kinyögni, (vonyítva) hogy "Te fasz!".

Feri utólag mesélte, hogy mikor épp ezt visítottam, valami faszi ment mellettünk el, és igen szép ívben kikerült bennünket. Szívás. Remélem, azért nem okoztam szerencsétlen fickónak valami maradandó szellemi sérülést. :LOL:

Szóval, szolnokiak, vigyázat! Ha visító, vörös hajú diáklányt vesztek észre az utcán, mellette egy hosszú hajú sráccal, akkor meneküljetek. Nem vállalunk felelősséget magunkért. XD

Lilla néni kitalálta, hogy csináljunk a koliban ilyen Stand Up Comedy-délutánt, és Reni meg én lépjünk fel. Közöltük, hogy szó sem lehet róla, mert úgyis cenzúráznak minket. (Azaz nem szidhatom a koli vezetőt a hülye szabályok miatt). Azt mondta Lilla néni, hogy nincs cenzúra. Na, majd meglátjuk. Én szívesen lököm a sódert egy 20 percig, aztán vagy nevetnek az emberek, vagy nem, én tuti jót szórakozok majd a saját debilis kis poénjaimon. (Pl., hogy a kolis tanárok este tíz után Uri Geller nyomdokaiba lépnek, csak ők nem kanalat görbítenek, hanem telefonos-térerőt.)

Nemrég meg eszembe jutott, hogy azért süllyed a koli (mert állítólag ilyetén dolgot tevékenykedik), mert a koli-vezető este tíz után felszublimál a tetőre (kémia-szakos) és ott ilyen Mortal-Combatos (az ősz hajú nőci lila ruhában) - pózban lebeg, és figyeli, hogy minden lámpa le van-é kapcsolva, és hogy kiszökünk-é. De nem. Szóval benézte. XD

És ta-daaaaaammmm: Nincs idén már kémiám! Yaaaaaaay!

És új matek-tanárnőt kaptunk, aki már most utál engem. (Én is őt.) A mai órán sikeresen össze is vesztünk, minek eredményeképpen nem csináltam egész órán semmit, azon kívül, hogy pofákat vágtam, meg ásítoztam. Imádni fogjuk mindketten a hátralevő két évet. <3

És ne ejtsétek ki előttem azt a nevet, hogy "Flóra"! -.-"

A szobatársaim továbbra is királyak, Pöcsfej-Renivel még mindig nagyon bolondok vagyunk, Anna meg még mindig szuper-okos, Viki meg.... hát ő úgy "van". :D

Kételkedem benne, hogy sikerül a tervem, és tanár leszek valaha, de azért csak lesz majd valami. Ha tényleg tanár lennék, jól gondoljátok meg, hogy engeditek-e a gyereketeket abba a suliba, ahol én tanítok... XD

És nem tudok menni Miyavi-koncertre, mert csütörtökön lesz! T.T Ez szemétség...

Most asszem ennyit írok, mert mennem kell, ugyanis hivatalos vagyok a zene-terembe. Mostanság Icu (gitár-zongora) Csilla (népdalok), Fecó (dob) a magas gyerek (zongora-furulya-gitár), Fecó bolond öccse (állandó humorforrás) meg én (kornyikálás) együtt randalírozunk a zene-teremben. Jó poén. :)

Na, Béke Belétek, szurkoljatok, hogy bírjam az emelt magyart (nagyon nem akarok kiesni) és álmodjatok húdebeautifulosat!

Ama-chan

3 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Szurkoljunk? Csak gondolj bele, mit kapsz tőlem, ha nem bírod? Nagy a kínzási repertoárom, de a kedvedért mégis meg fogom mozgatni a fantáziám, ha úgy kívánod... (GYILKOS mosoly)
A kollégium az alkalmazkodásra nevel. Egyre inkább. XD És esetleges (ilyen tónusú) felkiáltás után Fecó legyen már szíves a nyakadba sózni vagy kettőt! Köszönöm.
I love you! :3

Amaru-chan írta...

XD (Erre csak ennyit lehet mondani... :LOL:)

Atomnyul írta...

Rövid kommentár: Energiabomba akcióban. XD