RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. április 21., kedd

Isteneeeeeeeeeeeeem! O________o



Isteneeeeeeeeeeem, Kuramáááááááááááááááám! Szent rókaszőr! Hát besza-behu-bekaki!

Miért? MIÉRT?!
Annyi szép lány van, de tényleg, nem hiszem el, hogy egy se hajlandó a fentebbi emós gyökerekkel összejönni. Jó, én bottal se bökdösném meg őket, de biztos vannak nálam idiótább lányok, akik még akár szeretni is tudnák ezeket a.... valamiket.

MIÉRT?!

Csak ezt tudom ordibálni.... Én nem akartam ezt látni, de tényleg... de Sjonna senkit sem kímél... Most olvastam a postját, EZZEL a videóval.

Nem tudom elhinni, hogy ekkora gyökerek vannak a világon! És az igazán kiborító az, hogy rengeteg van belőlük... És rengetegen nézik meg őket. Komolyan mondom, sugárban hányok tőlük. Talán az igaz rájuk, amit ma Renivel beszélgettünk délután...

Ő döglött az én ágyamon, én meg kockultam a laptop előtt, és full ideg voltam egy GYP játék miatt, mert szívtam valami maggal. Kérdezte Reni, hogy mit örül már magának annyira az a mag. Én azt feleltem: "Annak örül, hogy magból van, azt mégsem a seggedben csírázik."
Erre Reni kifejtette, hogy ha az ember segge csírázni kezdene, és kinőne belőle egy fa, az egy állandósult análnak minősülne, ami eléggé... kellemetlen. Nem akarom megtapasztalni, annyi szent. ztán én megjegyeztem, hogy mellékesen bélcsatornái ürítése sem sikerülhetne az egyénnek...

Na visszatérve, én ajánlom ezeknek a szerencsétlen képződményeknek (ld. kép+videó) hogy csíráztassanak egy magot a valagukba, és inkább annak nevelgetésével tölsék az idejüket. Ja, és ha ennyire vágynak már egy csókra, akkor csináljanak maguknak normális hajat, szedjék le a körömlakkot meg a sminket, és biztos szóba áll majd velük néhány lány... Még ha nem is épp egy Kate Moss...

Ama-chan

UI.: Kezdenek felérni a -fujjdegyűlölöm- mérőmön a Prinszesszekhez....

5 megjegyzés:

Atomnyul írta...

A videót inkább nem nézem, és tömören reagálok, az egyik kedvenc filmes idézetemmel: "BUZIK!"

olin írta...

Atombombát. Nekik. MOST.

Amaru-chan írta...

Jólvan Olga, asszem egyetértünk. XD És tényleg buzik. -.-"

Sjonna írta...

Szeretem mikor Amaru kawaii blogja durvul! :)

Amaru-chan írta...

Whe-he-he :D