RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. április 20., hétfő

Lőjetek leeeeeee....!


La Li Ho! (ez a Kon-dög még mindig zseniális XD)

Ma nagyon GYP napom volt. Bementem nyelvtanra, aludni... XD

A suli persze a hátam közepére se kéne, de mostmár túl sokan hiányoznának. (Lilith, Szikra, Bence és Ida. Velük máshol nem találkozom.)

Kémia órán sarlatánkodtunk! Nagyon beteg volt, mivel Tamarával, az őrült kémikussal, és Csillával (a full idiótával) voltam egy csoportban. Ja, igen, mert ha eddig nem esett volna le: diák-kísérletezeés volt.

Megkaptuk a cuccokat, gyújtsuk meg az égőt... Hát, az első nem működött. A másodiknál Csilla elhajította az égő gyufát, "mert meleg". XD Később, a gáz robbanás szerűen tört fel, akkor meg megvolt a gyufa, csak majdnem TÉNYLEG tűz-vörös lett a hajam... meg a szemöldököm.
Végül csak legyűrtük ezt a problémát. Összeöntöttük a két trutyit, elkezdtük melegíteni, egyszercsak elkezd az egész bugyborékolni, meg kifelé lődözni. Gyanús, hogy a többieknek ilyet nem csinál. Finoman jeleztem, hogy "Lányok, nem kéne azt a harmadik lötyit is hozzá dzsuválni?" Mire Csilla: "Nem mondasz hülyeséget..." Beletettük, és láss csodát: a szmlötyi rögtön lenyugodott. Szóval életmentő vagyok. *SuperWOmen Amaru kívül hordott tangában-mód ON*

Aztán matek óra.... Ismét segghülye voltam.
Tanárnő: Itt milyen szögek vannak?
Osztály: Hegyes szögek.
Tanárnő: És itt?
Osztály: Tompaszögek.
Tanárnő: És itt?
Osztály: Homorú szögek.
Tanárnő: Na és itt?
Amaru: Domború szögek!

Katasztrofálisan nagy marha vagyok. XD

Majd ezután, összeakadtam Szikrával és Bencével, és annyira jól szórakoztunk a bsuzon (Dam Da Di Dudi, Pindúr Pandúrok, Tecső és társai) hogy úgy döntöttünk, nem megyünk még haza. Mivel négyre kell beérnem a koliba, volt még időm, így kimentünk a játszótérre. Na, leültünk egy padra, és megváltottuk a világot. Elmeséltem nekik, hogy skizofrén vagyok. Már nem is tudom hány énem van... (Amaru, Nyikita, SuperWOmen, English-self, Prinszesszológus Dr. Amaru....)
Szikra közölte, hogy ő Nyikitát nem szereti, neki Amaru a kedvence. Mire én meg közöltem, hogy lehet, de Nyikita legalább szép-Amaru. Erre Bence azt mondta, mindegyik Amaru szép. Erre én elájultam. :D (Elvi-síkon.)

Később szóba jött a YouTube, ami rengeteg kellemes röhögő-görcsöt okozott már nekem, és bence is nagy rajongója. Én rögtön fennakadtam az első apróságon: hogy lehet egy videómegosztó neve TeCső ? Belépsz az oldalra, és rögtön lecsöveznek, bele a pofádba... hát anyjukat. O______o

Aztán átéltem a hírhedt Lottós-reklámot...
Amaru: Hat tesóm van.
Bence: Mennyi?!

Odavág. XD

És fél év kergetőzés után vééégre visszakaptam az iskola pszichomókus nénijétől a kis alkotásomat. Volt egy pályázat, a tinédzser kor félelmeivel kapcsolatban, és persze képregényeket vártak. Én is küldtem be:(Katt a képekre nagyobb méretért.)






































































És még egy rajz, jelenlegi maximum rajztudásom gyümölcse. A karakter Atomnyul-é (ő alkotta meg egy regényben) a tűz-ötlet pedig Fekete Hercegnőé. Ez van, nem vagyok valami egyedi. Mellesleg, mint kiderült, a képregény (fentebb) csattanója sem egyedi ötletem, Fekete Hercegnő finoman közölte velem, hogy így van vége az egyik versének. Rohadt élet, rohadt jó-memória. XD






(Katt a képre nagyobb méretért.)

















Na ennyit mára belőlem, Béke Belétek:

Ama-chan

3 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

A "finoman közölte" az tényleg finom volt, ne verjetek meg, eszembe sincs megbántani akárcsak egy pöppet is az imádott Amarut! És nagyon büszke vagyok rá, ha egy ötletemet egy ilyen remek művész viszi tovább! Megtiszteltetés.

olin írta...

Wowowow. Látom zajlik az élet! Több személyiség asszem normális, majd egyszercsak fölülkerekedik az egyik. :)

Mangát elolvasom, amint lesz időm, egyébként meg pakolj már még fel rajzokat, ha születnek! :)

Amaru-chan írta...

Tényleg finoman közölted, nem irónikusnak szántam. :)

Olin: mint rajzolok, azt felrakom, sajnos nagyon keveset rajzolok mostanság, de amint látod, az eddigieknél azért igényesebbek. :) Próbálkozom mostmár a háttér rajzolással, eddig nagyon féltem tőle, de majdcsak beletanulok. :)