RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. május 18., hétfő

AnimeCon... :3


La Li Ho!


Először is megkaptam életem eddigi legjobb szülinapi ajándékát(lásd fent), hála Black Princess-nek! Úúúúúúúgy örültem! Ezt a figurát még vagy egy éve láttam egy conon, és lefényképeztem, mondván, úgyse lesz sosem az enyém, és basszus! Most ott van az asztalomon! Igggggen! És íjász csaj! Yippeee!
Yadanával is tudtam találkozni, eléggé érdekes öltözet volt rajta, (le is szóltam a hajcsattal teli frufruját), de a Con végére egészen megszoktam. Csak az egyik gyerekkori bnőm, na. :)
Terikával és SJonnával nem találkoztam *tonnányi könnyes papírzsepi* pedig kiderült, hogy ők is fent voltak... Pedig én még a vonaton is hátul szálltam fel, és elmentem az elejéig, hátha azzal jötttek! XD Azért én eléggé odaképzeltem őket, mert vagy öt lányra hittem, hogy Terika az, némelyiknek oda is köszöntem... ha furán néztek rám, azt mondtam "Emlékszel, tavaly együtt olvastuk a mangádat, mert nekem is tetszett!" ... úgy csináltak, mintha emlékeznének XD
Vegita rámnyomult, a sorban beelőzött egy gyökér galamb, lealkudtam a macskafül árát (Mosolyogtam egy adagot a néger csávónak), éééééés *dobpergés* van új Princess Ai trilógia! Igennnnnnnn!
Voltak jó jeleneteink is... Vettem egy mangát, mert tetszett a borító, meg a rövid kis leírás a hátulján, majd Black Princess (innentől csak Black) elkérte, hogy beleolvasson. Pár perc múlva, ezzel a mondattal adta vissza:
"Jó, csak kár, hogy yaoi."
Erre én. " MIVAAAAAN?!"
Mire ő. "Bevette*elégedett vigyor*"
Atomnyul végigaludta a Cont... mikor vasárnap elindult tőlem haza, eme csodát mondotta: "Hát... azért volt egy jó hétvégénk, meg jókat sétáltunk... Black azt mondta, az AnimeCon is jó volt."
IKSZDÉÉÉÉ
Ja, meg mondta, hogy arra emlékszik., hogy egyszer szóltam neki, hogy elmegyek vásárolgatni.
én: "az négyszer volt."
Atomnyul: "Ó..."
LOL
Amúgy nemsokára 17 éves hugyos leszek... és ennek örömére kivisznek kínzásra Dójcslandba, ahol egy hétig Mordor sötét nyelvén kell kommunikálnom... NEEEEE!
A Con király volt, Bütyök még mindig imádnivaló, Midori egyszerűen Kawaiiiiiiiiiii, lesz Miyavi koncert a PECSÁban októberben, van két új mangám, macskafülem és egy király figum, szép az élet, béke belétek, és
Blog 'n' Roll 4ver!
Ama-chan

3 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Totál átmentem itt Siriusba...XD Legközelebb tovább maradunk! (a mostaniért is sorry...) ja, és..: PASSZOLD!!!

olin írta...

Na aztán anyád ott se volt, teeeee?! XD
Örülök hogy jól éreztétek magatokat, a fig tényleg gyönyörű, Németországban ügyes légy. :)

Atomnyul írta...

Nyugodj már le, mer' NyaCon váglak...
Igazából jó látni, amikor ilyen eleven vagy. :D