RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. május 27., szerda

Hallo, Ungarn! (2.0)

Sziasztok!

Me'g mindig itt Do'jcsban leledzem. Ma a buszmegben a'llt egy ne'ger gyerek, meg egy mittome'n milyen (szerintem szuahe'li...) De huuuu.... Nagyon csu'nya'k voltak XD Vigyorogtak ra'nk mint a jo'llakott napközis, mi meg vigyorogva mondtuk nekik: "Csu'u'u'u'nya vagy!" XD
Volt nekik sehr groß fülük meg me'g sehr großebb foguk. Jujjj...

Ma u'sztam a bodeni to'ban. Hideg vo't. XD De! Tala'ltam Neked sze'p követ... mert megi'ge'rtem, ugyeba'r... <3

E's a le'nyeg! Lindau (am Bodensee...) tele van Victoria Frances cuccokkal! Bekaki alert, emberek! Vettem egy puzzle-t, e's holnap veszek egy jegyzettömböt a kedvenc Vic-rajzommal az eleje'n. (Aki ismeri: a cica's-szo''ke csaj lila fu''zo''ben, lila-ke'k szoknya'val. )

Black: Olyan boltban voltam, bekakilsz! Fantasy-anime-dark e's rennesaince egy helyen! Egy a'lom volt! Ez volt e'letem eddigi legszebb napja! Felpro'ba'ltam egy gyönyöru'' fu''zo''s fekete-bordo' ruha't, e's rengeteg tünde'r-szobor volt, egy raka's manga, i'ro'-penna'k, kesztyu''k, köpenyek, saruk, va'mpi'r-kelle'kek, e's: a gyu''ru''k ura'bo'l az a leve'l, ami a tünde-köpenyt összetartja. Ja, meg Arwen-korona'k... Egy a'lom volt... Ha egyszer nagyon gazdag leszek, visszajövök e'rtük...

Lindau egye'bke'nt csoda's hely. Csendes, re'gies e'pületek, e's MINDENHOL ro'zsa'k. A falakra felfuttatva, kertekben, va'za'kban. Mindenhol.

E's ma etettem egy hattyu't. Ott a'llt konkre'tan mellettem. Pa'r cm va'lasztott el to''le. :)

E's itt isteni a fagyi! XD

Az ege'sz oszta'lyban mi kaptuk a legjobb csala'dot Bettivel, semmi proble'ma nem volt eddig, tota'l jo'fejek, ba'r az apuci u'gy ne'z ki, mintha inka'bb homo erectus lenne, fe'lek is to''le rendesen... De amu'gy biztos rendes o'' is... :D

Na, most megyek. Lövik a pizsit. :P

Ama-chan

3 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Látnod kellett volna,ahogy olvasom a bejegyzést! Két ököllel vertem útközben az asztalt, kántálva: kabbe-kabbe-kabbe-kabbe...XD "Széééép a kilátás!"
Hattyút meg azért itthon is találsz. És nem az a poén, ha mellette állsz, hanem ha megtámad... életem egyik olyan pontja, ami miatt megálltam a növésben...

Névtelen írta...

Váh... *eine-kleine irígység* :)
Szikra

Amaru-chan írta...

La'ttam lelki szemeimmel :P
Vikit megta'madta :D

Szikra: whehee... :D