RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. május 25., hétfő

Hallo, Ungarn!

La Li Ho!

Bocs, ha hülye'n i'rok, de csak ne'met billentyüzet van. Se hosszu' ü, se semmi. Bocs XD

Itt vagyok ma'r mio'ta, e's (kövezzetek meg) egyre jobban e'lvezem Mordor söte't nyelve't. Sok helyen voltunk, meg sokat duma'ltunk a ne'metekkel (szerencse're a foga´do'csala'domban van egy csajszi, akivel angolul duma'lunk.) e's az anyuka meg olllllllllyan e'di!
Van egy rakat kutya'juk, de ima'dom mindet!

Most mennem kell, mert mindenfe'le sze'pet szeretne'k la'tni Icue'kkal, de üzenem, hogy nagyon hia'nyoztok, mindannyian! (Olga, Eni, Lilith, Szikra, Bence, Ida, Net-emberek, meg persze TE. :) Köszönöm az SMS-t, megkaptam. <3)

Szo'val jo' minden, de aze'rt nagyon honva'gyam van ma'r!

Luw cica'im, szerizlek bennetek, de ich muss spazieren gehen!

Tschüs!

3 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Örülök, hogy jól érzed magad, annak meg pláne, hogy még jelentést is küldesz magadról, már kevésbé aggódok. XD. Tanuld a nyelvet, szórakozz jól, gyertek vissza épségben! (és legközelebb szólj, hogy vegyek majd neked egy összecsavarható billentyűzetet :D)

Atomnyul írta...

Kitartás, Apróság! Hiszünk benned! (Ui.: Találtam egy olyan íjászt, aki szerintem nem fog bejönni neked. :P)

Névtelen írta...

Szia!
Üres a suli nélküled... Bocs, hogy nem hívtalak öt órakkor, de aludtam... XD
Örülök, hogy jól szórakozol kint! ^^
Szikra :)