RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. június 10., szerda

"Kelemen... áhh, az a csaj FÁJ."


La Li Ho!

Jó rég nem írtam... Hiányoztam? Igen? Tényleg? De cukee-k vagytok. :D

Mint a cím is mutatja, jó kedvem van, annak ellenére, hogy a bizonyítványom pocsék.(Mivel az ezévi tanulmányi munkám kb. a fenti képpel egyenlő-.-") XD Ha apám meglátja, és a végén észreveszi az ének 5-öst, megint azt mondja majd: "Ilyen jegyek után még van kedved dalolászni?!" Fuck. -.-"

Az osztályunkban kurvulási-láz van. Néhány ribi egymásra talált, kebelbarátnők lettek, és most mindenkit erre nevelnek. Immáron, aki jelenleg szűz, az ciki, és azonnal keféljen valakivel, lehetőleg bokorban, vagy házibulin. Agyam eldobom.
Ciki továbbá, ha nem vagy egy héten legalább kétszer részeg, és ha nem cigizel. Ha azt mondod, még sosem cigiztél, és sosem rúgtál be, és szűz vagy, nemhogy unalmas és ciki vagy, de nem is hiszik el neked, mivel magukból indulnak ki!

De szar nekem, uncsi vagyok! :ROFL: :D

Az osztályfőnök meg elintézte, hogy két osztálytársunkat kirúgják. Egyem a begyét.
Jó, a két illető sem épp ártatlan, de azért szenyó módon bántak velük. Nem baj, még egy-kétszer beszólok valakinek, engem is kirúgnak. Fene a nagy pofámnak... XD

Hmm... jövőre emelt magyar... LEHET hogy OKTV-irodalom.... nehéz lesz ez a nyár, ahogy nézem XD A kötelező olvasmányok beterítenek egyA4-es lapot. Yippee. És a tanárom közölte, hogy első félévben "összekap" engem.... Ajjjaj.

Biztos tanár akarok én lenni? Dogákat íratni, javítani, naplóval, bizonyítvánnyal szenvedni, egyetemen rohadni(ha felvesznek), és bolond kölköket okítani? Hát hülye vagyok én?

Naná. XD

Szóval marad a tanárosdi. Igazából nem érdekel, mennyit fogok még szívni. Irodalommal akarok foglalkozni, szeretném, ha sok-sok tinédzser rájönne majd az óráimon, hogy a könyvek jók, a versek nagyon szépek tudnak lenni, és igenis érdekes, hogy egy-egy ember életének fordulatai hogyan jelennek meg az alkotásaiban. Remélem, sikerülni fog. Szurkoljatok!

Más téma. Majdnem megbuktam kémiából! O_________o WTF. És félévkor még épphogy csúsztam le a négyesről, most meg majdnem buktam. Beszarás.

Ja, és persze emelt angol. Tamarával elhatároztuk, hogy lealázzuk Krisztikét (osztály éltanulója) ha beledöglünk is. XD Fogalmam sincs, ki lesz a tanárunk, de nem az ofő. (Mert leváltattuk:P )

A héten kiadtunk még egy koliújságot, ebben az én munkám a borítórajz, egy cikk, és két belső illusztráció. Vargánya(suliújság) majd csak jövőre... remélem, még mindig főszerk.-ként...

A nyaram... pffff.... totál zsúfolt. Hazaköltözés a héten, aztán farmosi ballagás, szedresi ballagás, pesti-indián-találka, copyright-os fateromat is meg kéne ismerni laza 13 év szünet után, aztán Bakony, és ismét szedres (gondolom...) és közben találkozni kéne Ferivel (osztálytárs-lelki társ) és persze a Lilith-Bence-Szikra-Ida négyes sem elhanyagolandó. És haza is kéne menni, különben anyámék hisztiznek. Közben át kell ismételnem két év irodalom-nyelvtan anyagát, elolvasni a kötelezőket, és ha tényleg úgy döntök, akkor az OKTV-re is készülni. Jesszus.

Ezen tervek átgondolásakor persze totál leég az agyam... Ilyenkor lesznek olyan dolgok, hogy a seprűnek hastáncolok, virágot csinálok a műanyagpohárból, rossz terembe megyek be, nem veszem észre a szembe jövő fát, vagy csak benyögök valami baromságot.
És ilyenkor Reni rögtön megszólal:
"Pöcs vagy, Kelemen."

Az vagyok. :D És tök jó. :P

Na, ennyit most belőlem, Blog 'n' Roll 4ever,
Béke Belétek: Ama-chan

UI.: Black, a neveken még gondolkozom... semmi jó nem jut eszembe... Eikichi? (Kuwabara macskája... tök édi XD)


UUI.: Kurva jót tudok röhögni a Napiszar.com-on... de nem a képeken, hanem amiket alá írnak. ma ezt a gyöngyszemet találtam:

(Katt a képre a nagyobb méretért.)

5 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

A ribancokat nem szeretjük, te MENŐ vagy, és még egyelőre az ENYÉM (megalomániás kacaj Artemisz módra XD) - ez egy állapot, nem valami lemosandó bűn...
Olin, téged is kérdezlek, (ha erre jársz):nem tudnál nekem valami szép japán nevet adni (pontosabban a karakteremnek?) Eich-mittoménmi nagyon nem tetszik, Musu...
/"..ha már név kell, hívj Kaynak! A Kay jól hangzik, az jó lesz!" XD/

Névtelen írta...

Akárki akármit mond, én örülök, h ismerlek, és h ilyennek ismerlek. Na érted... ;)
Kellemes nyarat, én hiszem, h a nyári teendőidről összeállított listán minden ki lesz pipálva!:)
Üdv: Botyi

olin írta...

Kihagytad az osztály kiránduláson dugást. :D
Egyébként ilyenkor kell földöntúlian csillogó szemekkel azt mondani: leeht szűz vagyok, de így legalább itt vannak nekem barátnak a rózsaszín édibédi egyszarvúim! :3 (Charlie-t ismered-e?) Ha már kinéznek, legyen teljes a kép címen. XD

Biziért ejnyebejnye, a tanárság meg igenis jó, pont, amiket írtál. :) Azért a gyerek-szívatás meg a dolgozat-javítás se olyan rossz. :D

Enikő:
http://www.behindthename.com/nmc/jap.php Válogass. :D Jobb ha Te adsz neki nevet. Milyen kari is lesz? :3

Fekete Hercegnő írta...

/Ajj, köszönöm, Olin! XD
Tsukiko Izumi lett a neve (holdgyermek forrás) - kicsit tisztelegve a volt japán-tanárnőmnek is....
És nem spoilerkedek...(nyehehehehe)-iszonyat beteg, majd meglátjátok a blogomon./
Jaja, menő tanár leszel! Tíz év múlva már mint osztályfőnökként-drámatanárként visszük majd az elsős ajps-ket Pécsre! XD

Névtelen írta...

ÉS legalább megmutatjátok, hogyan kell normális előadást csinálni és h lehet emberként együtt dolgozni a diáksággal... XDXD
Én nektek szurkolok! :)
Ismételten: Üdv: Botyi