RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. június 19., péntek

Pörgök, Yippeeee!


La Li Ho!

Emberek, dög meleg van. Bekaki! O__________o

Most több mindenről is szeretnék írni, mert egy csomó cucc kavarog a buksimban. Például a Twilight. Igen, tudom, van akinek már a könyökén jön ki, de nekem nagyon tetszik. Nem azért mert "húdevámpírosezzzafilmheee!" mert egyáltalán nem az. Vámpíros filmnek kifejezetten gagyi. Viszont! Imádom a karaktereket, a zenét, és a tájakat, ahol forgatták. A trükkök baromi jók, és Victoria tök menőn néz ki! (Oké, Jacob sem rossz :P) Már megvan az extra lemezes DVD, és szándékszom a könyveket is beszerezni. A gépemen megvannak, de komolyan mondom, képtelen vagyok gépen könyvet olvasni! Egyszerűen nem megy! :(

Másik téma:
Mostanság több blognál is elcsodálkozom, vajon mi hajtja az íróját, hogy újra és újra írjon. Mert én nem tudom miért írok. Csak úgy csinálom. És persze nincsenek egetverő poénjaim, sem pedig iszonyat mély lelki témáim. Ma mondta egy számomra fontos emberke:
"Te a semmiről is jól tudsz írni." Ezúton is köszi. XD Tulajdonképpen folyamatosan a semmiről írok. De tökre élvezem. XD És jó érzés, hogy mindig van egy-két marha, aki az én blogomra vesztegeti az idejét.
Azt hiszem azért kezdtem el blogot írni, hogy amit nem tudok elmondani azt leírhassam. (Élőben ugyanis eléggé balfasz vagyok, sosem találom a szavakat, vagy épp nem merem elmondani amit gondolok. Pl.: a családomról nem mesélek ennyit. )

Mondjuk jó dolog ez is. Ha valaki meg akar ismerni, csak olvasnia kell egy kicsit, ez neki is jó, meg nekem is, mert nem kell mesélnem magamról, és nincs az a kellemetlen érzésem, hogy rátukmálom magamat. Hurrá.

Lapozzunk: Bakonyba akarok mehhheeeehhhennniiiiiiiii! És remélem, hogy mostmár Black is jön velem. :) Van ott egy jófej srác, majd bemutatlak neki. (Nem, nem bepasizás céljából. Elvont művész a csávó, baromira bírom a világ szemléletét, és szerintem jókat tudnál vele beszélgetni te is. )
Hiányzik a patak, az erdő, a nyers bőr illata a tipiben, a tábortűz, a dobok hangja, a Tokala harci dal, és minden ami annyira jó abban az egy hónapban. Megint mokaszinban és fonott hajjal akarok rohangálni a patakban, halálra akarok rémülni az ellenséges törzsektől, stb. stb. stb...

Elvonási tüneteim vannak. Kínomban már a sziú dalokat hallgatom, és törzsi meséket olvasgatok, és novellákat írok belőlük... (majd egyet ide is felrakok, ha készen lesz:P)

Szóval szar nekem. XD

Egyébként végre van egy olyan történetecském (folytatásos) amivel egészen elégedett vagyok. Nem mintha a kortárs irodalom csúcsa lenne, de én szeretem. Vicces helyzetek vannak benne, már csak azért is, mert a karakterek tökre ütik egymást. (Fizikailag is XD) Majd egyszer azt is felteszem ide... asszem ma este... csak győzzétek olvasni. :P

Most azt hiszem ennyit mára, este meg akkor adom az irományom. :P

Blog 'n' Roll 4ever, Béke Belétek:
Ama-chan^^

2 megjegyzés:

olin írta...

Posztoljad mihamarabb, és élvezd a nyarat, lyány. :)

Vivi írta...

Elvagy ám, mint a befőtt...XD
Üdv: Botyi