RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. július 21., hétfő

Bored night... whattaya gonna do?



Pfffffffffff.... Fél négy (persze hajnal) és uncsizom...
A blogot már átformáltam, maileket megnéztem, baromkodtam eleget a neten.

Ja, a párom meg alukál, mert holnap bicikli-túrára megy. Így is miattam marad fent eddig. :P
Egyébként rohadtul fáj a vállam, de nem nagyon törődöm vele. Beszéltem ma Leilával meg Franyóval... Tök jó volt. Franyó már kezd rohadtul hiányozni. Sajna vele együt suli is van, mivel osztálytársak vagyunk. Nem baj, azért I <3>
Nagyon szépen rajzol, (főképp másolni tud jól) és elmebeteg szinten kidolgozza az utolsó csipkemintát is... Ezért felnézek rá, mert én hiába magamtól rajzolok, a részletekre lusta vagyok!
Egyébként nagyon szép, élénk színeket használ! Ja, és nagyon szép haja van.... az elmebeteg állatja levágatta, de még így is jó :)

Ja, hogy honnan ismerem? Hát a koliból... Kollégista vagyok Szolnokon, és ő is, és egy szobában lakunk... A szobánk egyébként egy átjáróházzal egyenlő. Hol Olga, hol Szabó Enikő, hol Betti, Ropy, Dia, Ledó, Plesó, Botyó, Mikei Maki, Melinda..... fú meg még sokan, szóval mindig beállít valaki, és előadja az éppen aktuális kis eszmefuttatását. Mi meg bólogatunk, aztán válaszolunk... általában olyan röhögőgörcs lesz belőle, hogy netovább.... Dehát ezért kolis élet a kolis élet...
Nincsak, már nem is unatkozom! :D


Nincsenek megjegyzések: