RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. július 21., hétfő

Fuck yeahhhh XD


La Li Ho!
Na, ma reggel mire ébredek?! Apám bámul rám, hogy keljek már föl, mert egyrészt dél van; másrészt agyonvág, ha nem; harmadrészt már órák óta nálunk van a barátnőm. Na, mondom, WTF. Azt se tudtam ki lehet.... Hát a réééégi osztálytársnőm (még első-másodikból), akivel Gyömrőn LB-k voltunk. Na, vele aztán voltak sztorik. :D
Például, mikor együtt jártunk suliba, a mániánk volt, hogy rally-versenyt tartottunk a cangáinkkal a sáros pocsolyában... Persze szép iskolai ruhában.... Odafele is, meg visszafelé is. Aztán mikor édesanyáink kérdezték, hogy mi a jó büdös francot csináltunk, a válasz:
"Mi? Mi semmit sem csináltunk!"
Aztán egyszer kitaláltuk, hogy mi bizony festegetni fogunk, méghozzá barátnőm apukájának ereszcsatorna-festékével. Persze, csakis a legjobb minőségű, legdrágább festéket áldoztuk fel a művészet oltárán! A gond ott kezdődött, amikor már nem csak a falra festettünk, hanem egymásra is... a derékig érő hajamból gomba frizu lett, mivel drága Orsolyám a nyakam magasságában belekente a festéket... Gondolta, mivel barna a hajam, a barna festék nem fog látszani... Szép ábránd volt. :D Na, aztán jött a sikakefe.... Fúúú, de fájt mindenem, mire lekapirgálták a bőrünkről a több réteg festéket.
Sajnos, második év végén én és a családom Farmosra költöztünk... Azért az évzárón még hátrahagytam magam után egy kedves ajándékot. Újdonsült gombasérómmal odaállítottam a Bnőm akkori szerelméhez, és kitálaltam neki, hogy Orsi odavan érte... Végülis, csak jót tettem, mivel addig alig beszélgettek, utána meg barátok lettek. :D Ne tartsatok gonosznak, megérdemelte Orsi! Mindig vett melegszendvicset a büfében, és nem adott belőle!
Azért luwolom :D Most is itt ül... szerintem mindjárt megfojt :LOL:
Csöcsipuszi, drágáim! :)

Nincsenek megjegyzések: