RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. július 20., vasárnap

Zsiráf, kék, SAJT!


La Li Hoooo!


Eddig folyton csak olvasgattam a blogokat, nézegettem, emésztgettem az ott olvasottakat. Be kell valljam, véleményem szerint némelyik akkora hülyeségekről szól, hogy már az a jó. Gondoltam, ha ők írnak, akkor én miért ne? Végülis, elég sok minden történik velem... Otakuként, hat gyerek nővéreként, állandó kirándulóként és mellesleg világkatasztrófaként az ember azért megél egy-két dolgot...

És persze, itt a nyár, pörögnek az emberek, épphogy nem változnak körhintává! Én is nagykanállal falom az élvezeteket, például azt a két pizzát, ami most érkezett meg... Bár lehet, hogy ahhoz nem kanál kéne... Részletkérdés. :D


Nos, ha ettem, jön a folytatás!


Bon Appetit!

Nincsenek megjegyzések: