RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. július 20., vasárnap

Gyermekkor Reloaded...

La Li Ho!

Nemrég az egyik húgom, Mercike (5 éves)kapott egy Disney-Belle babát... Mint tudjuk, ő a Szépség és a Szörnyeteg szereplője... Ennek ellenére a húgom mindenáron Cinderella-babának hívja, aki ugye Hamupipőke. Ez még nem is gond, de aznap, amikor megkapta, csak én voltam vele otthon, ő pedig játszani akart...
Szenvedésem azzal kezdődött, hogy a húgom szempillarebegtetve megkért:
"Játszunk anyukásat!"
Persze az anya-jelölt én voltam... de mivel a húgom felvette a hercegnő-ruháját, a barátnője (a baba) pedig szintén báli-ruhában volt, a húgom rámparancsolt(!) hogy azonnal öltözzek át az ezüst-színű estélyimbe... Megjegyzem, ez ellenem gyilkossági-kísérlettel ér fel, mivel rendszerint egy farmerban, bőpólóban és tornacipőben rohangálok... De ezzel még nincs vége! El kellett vinnem a húgomat a "bálba" ami persze az én szobámban volt... Mercike módszeresen magára aggatta az összes ékszeremet, anya sálait, és egy magassarkúját (a sarkát majdnem ki is törte...) és kisminkeltette magát. Mikor ebből elegem lett, és visszaöltöztem, közölte, hogy akkor legyek a szobalánya. Na, gondoltam, ez is jobb a királynői-puccnál. Hát nem... A húgom közölte, hogy töltsem meg a teáscsészéit vízzel, és mikor én közöltem vele, hogy a szobámban nem fog vizezni, ez volt a válasz:
"Ne feleselj alja nép!"
Hát csak lestem... Kérdeztem is tőle, hogy ezt meg hol hallotta. Erre ő vigyorogva közölte, hogy egy középkori témájú sorozatban látta.

Ennyit a TV-nevelő hatásáról... Ez a kis játék a húgommal teljesen összezúzta az egómat... Egész délután egy csipketerítővel a fejemen hordtam neki a vizet a csészékbe...

No comment XD

Nincsenek megjegyzések: