RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. február 10., kedd

"Pöcs vagy, Kelemen!" XD

La Li Ho!

Képzeljétek, kééééépzeljétek! El-köl-töz-tem a szo-bám-ból! Már mint a koliban! Yaaaaaaaay!
Átmentem Rénszarvaslány Renihez, és Annához, meg Vikihez, akivel már lehúztunk egy szobában másfél évet, szóval no problem. Végre nem vagyok egy szobában "azzal". Megtaláltam a lelki békét...ismét :D

Ja, és mellékesen, levágattam a hajam. (lásd a képet.) Ahogy azt mutatja a pikcsör, van két hosszú tincsem alul, amit befonva hordok. Pöpec, mi? XD A fodrász mit össze kínlódott, mire a többit levágta úgy, hogy ez megmaradjon! :LOL: Mikor este beszélgettem Szívcsücsökkel. (Luw XD) , rádöbbentünk, hogy van egy hasonló frizurás anime-csaj, méghozzá a Real Ultimate Power anime, a Tokyo Mew-Mew szereplője, Lettuce!

lettuce Pictures, Images and Photos Jó, nem?! Persze avatarként úgy használom, hogy átszíneztem a haját vörösre, a szemét meg barnára, de tök LOL.

Visszatérve a szobára, Reni eddigi barátságunkhoz méltóan fogadott (mikor beborultam a küszöbön) "Pöcs vagy, Kelemen!" Imádom ilyenkor... De tényleg. A női báj, kedvesség és kifinomultság olyan tökéletes keverékét olvasztotta magába, amit én meg sem tudok közelíteni.
Óóóó, voltam Ének órán... Mostmár musicaleket kapok (hogy mié' azt nem tudom, mert kanyarban nem nekem valóak még... Fáháháhjjj a picinyke torkincááááháám!) meg ilyesmi kegyetlen dolgok. Szolfézsra egész évben háromszor toltam be a képem, de most beszéltem a tanárnővel, elkértem, hogy hol tartanak, és majd március közepétől megyek újra. Na ugye jöhet a kérdés: Oszt' mé' akkó' ? Hát mert kresz vizsgám lesz :) Nyammmm..... fincsi... Ama-chan a volán mögött. RETTEGJ, SZOLNOK! Wáááááhhhááhhhhááá!

Ezennel hivatalosan is bejelentem: Követelem, hogy normális angol tanárom legyen! Naaaaaa, légyszi! Olin, gyere már tanítani a Vargába XD Köszikeee... Luw.

Többé nincsenek veszélyben a figuráim. Az előző szobámban mikor bejöttem vasárnap, a YYH - Youko figurámnak ki volt szedve a karja, a Rukia-Kon figut meg befordították a fal felé. A mangáimat lazán kölcsönadták akárkinek, és nekem nem is szóltak. Kicsit elegem volt már. Az az egy szerencséjük van, hogy a YYH mangához nem nyúltak... kegyetlen mészárlás lett volna belőle...

Ja, és még mellékinfóként, még mindig sz@r barát vagyok. Állítólag... ja, és állítólag megváltoztam, nem olyan vagyok, mint tavaly meg tavalyelőtt. Hát én ezt nem vettem észre... Ti igen? O.o

Hát nem tudom. Arra mindenesetre rájöttem, hogy nincs szükségem "Legjobb Barátnőre" sőt! Addig jó, míg nincs, mert csak a gond van belőle. Kisebb gondom is nagyobb ezeknél a lányos-tinis-hisztis-veszekedős baromságoknál. Rohadtul nincs se időm, se energiám ilyesmire, szóval elleszek én így egykét barátnőcskével, de ennyi. Meg aztán, attól, hogy a koliban nincs olyan nagyon jó barátom, máshol még vannak. :)

Szóval az élet szép, a szobám jó, nemsokára "láv iz in di eeeer, evriver áj luk öráund!" szal majd lehet menni hányni, meg minden ilyesmi!

Várom ám a titkos hódolóktól a szerelmi leveleket, Szikra és Cibi már közölték is, hogy most valentin napon bevallják, hogy imádnak... Szóval hajrá, rózsákat az öltözőbe, meg minden ilyesmi.

Láwollak benneteket prüntyőim, béke belétek:
Ama-chan ^,..,^

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rájöttem hogy imádom ezt a blogot és egy tényleg (ahogy terika fogalmaz) kawaii blog. Hihetetlen ez a bejegyzés.

Szegény Kurama...

A hajad nagyon jó, Reni kapja be, Szolnokra meg nem megyek kocsival egy ideig. :D

Pussz.

Amaru-chan írta...

*szipp* Simiiiiiiii :D
Egyébként a Katedránál vagy? Vagy merre? Nem akarsz a Vargában tanítani? :D *üzletasszony bekapcs*

:)

Névtelen írta...

Smile nyelviskola... egyenlőre elleszek ott. :)

Amaru-chan írta...

Az nem tudom melyik. O.o Annyira nem vágom én ezt a városkát XD

Névtelen írta...

Mennék én, édes Lyányom, mert már merem mondani, tapasztalatom is van tanítás terén, dehát (tanári) dipli nélkül ott azért nem fogadják tárt karokkal az ember lányát. D:

Sjonna-nak igaza van, Reni kapja be részemről is, hajad fenomenális, alig várom hogy lássam. Szolnokra én se megyek kocsival, majd vonattal. :)

ELBÉ (=legjobb barát(nő)) nem is követelmény, és elhiszem, hogy a "tinicuccok" irritálnak, és ma már meghalnék ezek közt a tinik közt... lényeg hogy lazán veszed, ennek örülök, tudtam én már anno is, hogy nem semmi csaj vagy. :)

Atomnyul írta...

Nem kell szellemi párbajt vívni fegyvertelenekkel. ;-) Amúgy meg jobb, ha valaki lepöcsöz hülyeségből, mintha hazudna afelől, hogy megért. Szóval jogsid és ECDL-ed is előbb lesz, mint nekem. Fantasztikus. Üzenem meg nem született gyerekeinknek: "Anyátok szép, okos, meg jól keres, apátok meg... hát, igyekszik." XD

Fekete Hercegnő írta...

Kloroform...megvan. Olló...megvan. Szőke hajfesték...megvan. Bilincs esetleges felébredés ellen....megvan. /Egyébiránti véleményem: BRÜHÜHÜHÜHÜHÜ!!!/

Amaru-chan írta...

Nem leszek Gabrielle, mert mindig ki van a tááááfte! XD

Fekete Hercegnő írta...

Még mindig? Szerintem csak te vagy ennyire szégyenlős. (És kloroformos kúra esetén úgyse fogsz ellenkező álláspontot felvenni XD.)

Amaru-chan írta...

Rád uszítom Kuramát XD
Pici lyány vagyok, nem lehet ki a táááftem! :LOL: