RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. február 18., szerda

Ízelítő képekben...

La Li Ho!

Úgy gondoltam, megérdemlitek, hogy megmutassam nektek kedvenc szobatársaimmal (és egyéb emberekkel) készített vicces kis képeimet. Nyugodtan lehet hangosan röhögni, nem szégyelljük, hogy hülyék vagyunk. Kellemes szórakozást :D





Reni és Tamara... Reni épp a kolis sminkversenyről jött... Látszik XD




















Egy fárasztó nap eredménye: Manson után szabadon. Ha nem esne le, a képen ÉN vagyok.





Vikivel fényképezni támadt kedvünk. Először komoly képek (myvip XD) de később már csak ilyenek születtek:

A fenék rázó Törőcsik XD



























Elmosodótt, de a lényeg (ÉNKE... Ego bekapcs...) látszik :D









Goth-Loli-Boszi... Koliban XD


















Második felvonás XD


















Heroes-oztam....


















... Tamarával... Szilón :P

























Reninek sikerült címkével kifelé felvenni a sínadrágot...
De pucsítani legalább tud XD










Egyik délután előszedtük a legundorítóbb rúzsainkat, és kifestettük magunkat....






















Igen, ő "Pöcsfej" Reni... imádom ezt a csajt. :D












Na, tudtok ilyen hülye fejet vágni? :D A rúzsom még külön gyönyörű XD
















Aztán már igyekeztünk megszabadulni a rúzstól...














Én többrétegű papírzsepivel....

















Viki meg retyópapírral XD












Aztán letámadtuk Renivel Vikit... Én kifestettem, Reni a haját csinálta. Az ajtóban a sokat emlegetett Lilla-néni látható... Persze ez mind szilón történt, úgyhogy ki volt akadva, mint állat XD








Végül Viki ilyen lett... szerintem jó :)
















De néha normális képeket is csinálunk... Ez pl. Tamara (tiszteletbeli szobatársunk) és Viki :)









Még bónuszként megmutatom nektek, hogy mostanában mivel töltöm az időmet... PhotoFiltre segítségével varázsolgatok a képeken. Eddig három készült el, íme:



Ez volt az első, amit elkészítettem... Látszik XD




















Ő volt a második, és szerintem a háromból a legjobb. Örülnék, ha lenne szárnyam. :)









Ő pediglen ma készült, első szilón, és sokat szenvedtem vele. Franyó, Betti, Reni és Viki azt mondték, cool. Szerintem 5-ös skálán 4, de csak azért, mert szeretem magamat... egyébként 2 lenne :P






Na ennyit mára, a következő képösszeállítás a sulis, osztály-életről fog szólni. Durvák lesznek... Ez csak egy lightos kis bevezető volt. :D

Béke belétek: Ama-chan

2 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Jó látni, mivel tölti szabadidejét az ifjúság. No komment. De legalább kreatív. / csak úgy kötözködésből: a lány látogatóid nem hiszem, hogy apucsítós női fenekekért odalennének, a fiúk meg valszeg igen, de nem sínadrágostul XD / Egyébként még ilyet!

Amaru-chan írta...

:D Láwwww XD (Prinszessz-mód: bekapcs)

Reméltem, hogy tetszeni fog :P Ezek az első ilyen jó délutánjaim, amióta elmentetek. :) Gondoltam, megosztom :P