RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. február 2., hétfő

Fatal Error indahead


Cső, mukifejek...
Hivatalosan bejelentem: Meg vagyok dögölve!
De nem csak úgy simán, hanem már-már művészi határokat súrolva. Tudtátok például, hogy Petőfi nem halt meg? Nem biza.... A Szíriuszon van, szerencsétlen Julcsit meg jól átb@szták, nem is hótt meg a csávója.

Sanyi egyébként sűrűn jár hozzám teázni. Rossz beidegződése, hogy még mindig a Pilvaxba akar járni, pedig azóta már átalakították sztriptízbárrá. Ez van, a rutin meg az évek... whehehe....
Nem őrültem ám meg.... Jééééé, egy pillangó! Ja, nem, csak lefejeltem a szekrényt. Érthető.
Leégett az agyam. De nem fogok hazamenni, itt maradok a suliban. Elvi szilárdság? Talán. Makacsság? Abszolúte.
Egyébként épp infó órán ülök, ha a tanár meglátja, hogy blogolok, akkora karót kapok, mint a ház. Nem baj, elfér a többi mellett. Múlt héten három egyest gyűjtöttem be. Kicsit ki vagyok.
Összevesztem az öcsémmel. Nem fogja fel, hogy ő még kicsi a temetéshez. Nem is akarja felfogni. Azt hiszi, valami nagy buliból hagyjuk ki. Mekkora idióta.
Hangjegyes lesz a koszorú. Papa zenész volt. Bár asszem, ezt már mondtam. Mindegy. Tegnap tudtam meg, hogy második neve is volt: Imre. Megértem, hogy nem villogott vele. Én se örülnék, ha Jolánnak hívnának. Például.
Más téma. (Mielőtt megint megbőgetem a fél ismertségi körömet XD) Anita Blake jófej csaj. Tudtátok? Ő sajna nem jár hozzám teázni, pedig örülnék neki. Kicsit rokonléleknek érzem némelyik beszólása miatt, mint "Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt gondolnám, hogy nem vagyok vicces."
Ezzel én is így vagyok. Ahány ember, annyi pofavágás. Utálom, amikor nem tetszik valakinek egy poén, de csupán azért, mert én mondom. Mert amikor xy csinálja/mondja, akkor már vicces. Nem szeretem, hogy a "ha ló nincs, jó a szamár is" játékban engem néznek szamárnak. Az sem tetszik, hogy azt hiszi, ezt tűrni fogom. Tökéletesen megvagyok nélkülük. Jó, szar dolog egész héten egyedül, de a hülye hisztijükre sincs szükségem. Van épp elég barátom. Igaz, szinte soha nincsenek velem, de vannak. Úgyhogy rátok, hisztis libák, nincs szükségem. Nyazsgem.
Whehehee
Gonosz Amaru

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Go get 'em girl!
Egyébként meg a Pilvax jgy kívülről nagyon lepusztult helynek tűnik, úgyhogy amondó vagyok, hogy Varga Katit is hívd meg és maradjatok a hármasban teázásnál, mondjuk a Kékszalonban. :D

Atomnyul írta...

"SzendiJulival" nehéz kiszúrni. 1850-ben már nős volt, mert Haynau alatt rossz hangzású volt a "Petőfi Sándorné".
Jó látni, hogy még most is felül tudsz emelkedni a környezeteden, még akkor is, a ez neked is rosszul esik.

Fekete Hercegnő írta...

Aham...én csak azt sajnálom, hogy tényleg nem lehetünk annyit a közeledben, amennyi például ilyenkor segíthetne a kedélyeden. A narglikkal meg vigyázz. Meg a zoknikkal is. Petőfit üdvözlöm.

Amaru-chan írta...

Átadom. :D Nargli?Ammemmmi? XD

PusziSzeriLáw <3

Whehehe