RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. március 12., csütörtök

Helyzetjelentés, mer' mé' ne...


La Li Ho!

Gondoltam, írok már nektek ma is. Sajnos még mindig nem zöldellnek a bigyók.
(Egyszer, mikor még drága Olga-anyám ide járt a Vargába, mentünk a suliba, én meg felordítottam: "Olga, nézd, zöldell a bigyó, zöldell a bigyó!" Mire ő, oly bölcsen mint mindig: "Felénk bokornak hívják...")
Ettől függetlenül, ma reggel verőfényes napsütésre ébredtem. Meleg volt, sunshine, happiness, meg minden, úgyhogy hasajtottam lefelé a tornacipőmben. Élvezet volt újra tornacsukát felvenni, már nagyon untam a téli cipőm. :) A vékonyabb kabátomat kaptam magamra, és uccu. Gondoltam, ennél már csak melegebb lesz. Hát nem....
Egész nap meleg volt, de amint elindultam a Vargából, lehűlt az idő. Na, -gondoltam - hogy az a kínkeserves jóég szakadt volna rám, mikor ilyen vékonyan öltöztem fel...

Egyébként az ilyen meleg, napos délelőttöket vétek a suliban elpazarolni. Egész délelőtt az ablakon bámultam kifelé, annyira szerettem volna sétálni egyet. Ehelyett bent rohadtam, és matekoztam. (Megj.: Tisztelt Casio! Ha van sin, cos és tg gomb, akkor miért nem lehet egy nyomorult ctg gombot is elhelyezni azon a szerencsétlen számológépen?! )

Egyetlen értelmes órám ma az ének volt, jó kis kossuth-dalokat vinnyogtunk. Tetszett. Meg néhány Himnusz-verziót is hallgattunk, amiket anno a pályázatra beküldtek a zeneszerzők. Jóóóóók... Jobbak, mint a mostani. Olyan jó kis magyaros ütemük van. (Megj: szeretem a népzenét, nem fújjogni!)

Nem tudom felfogni, hogy miért kell a nemzet zenéjének depressziósnak lenni?! Szeretem a Himnuszt, mert szeretem, de inkább sírok tőle, mintsem fellelkesülök.

Na, holnap ünepség a suliban. Kíváncsi vagyok milyen lesz. Az ünnepség után a szokásos órák helyett egészség-nevelési nap lesz. Első óra témája, amire bemegyek: "Nemi betegségek és fogamzásgátlás" Pörfikt.... -.-"

Nem baj, túlélem a napot. És aztán.... <3 Jön a Nyuszi... és nem a húsvéti :P

Sajnálattal jelentem: Prinszesszek még mindig vannak. De ebből következő örömtel hír, hogy még mindig fikázom őket! Jeeeee.... :D Néhány szülő kitagadja a gyerekét... én nem tagadhatom ki a Prinszesszeket, mert nem a rokonaim, úgyhogy betagadom őket!

Igen! Figyelem, Prinszesszek, ezennel be vagytok tagadva! Wháháháááá!

Nem vagyok beteg...áááá... :D

A szobatársaim egyébként már nem is úgy szólítanak megm, hogy Vivi, hanem "Hé, Kocka!" XD
Tényleg sokat kockulok mostanság.... de ha egyszer többre értékelem a Heroes III-at, mint a sok seggfejt körülöttem? (riszpekt a kivételnek)

És egyébként is: kockának lenni jó! :D Miért? Mert én azt mondom :P Egy Prinszesszológus megteheti :P

Na, ennyit mára. Béke Belétek: Ama-chan

4 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Csütörtökönként nyolc órád van. Ha a nyolc órából az ének a legértelmesebb, akkor ez tudod, mit igazol? /Te nagyon jól tudod./XD Egyébként meg tényleg jó lenne téged naponta olvasni.

Névtelen írta...

Látom megjövöget a tavasz, hogy így pendülsz. :D
A kockaságot is félek hogy az én "génjeim által" örökölted, bennem is nagy hajlam van rá... ma délelőttre le is mondták az egyik órám, szóval megyek is kockulni :3

Amaru-chan írta...

Nem, én Prinszesszológus vagyok, nem Szügyológus XD Csak szeretek énekelni... :D A Rita-rajz után többet ne várj! :D

Olin: Mostanság kezdek visszatöltődni, tavasz+jó szoba. :) Meg közeleg a szünet. :P És lassacskán AnimeCon, és kockulhatok minden nap. :P

Egyébként szívesen írnék nektek minden nap, csak nincs mindig miről. Délelőtt alszom (a suliban is) délután meg... Letytoty :P

Fekete Hercegnő írta...

Nem Szügyológus, hanem Szügyiológus, ha már te találtad ki ezt a szót, akkor használd rendesen! Meg az a rajz...*.*.. itt van az ágyam felett... XD