RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. március 11., szerda

Nyikita - hangyakillör in eksön



Utálom a hangyákat. Erre ma döbbentem rá, nyelvtan óra előtt.

Viki (ideiglenes padtársnőm - általában Feri ül mellettem, de most beteg) megkocogtatta a vállam, majd a földre mutatott... Pont a lábam mellett, egy zsák zsibongó hangya. Ebben a pillanatban, ahogy konstatáltam, hogy ezek mindjárt rámásznak a lábamra, rá kellett döbbennem: hangyagyilkolásra születtem.

Akár a kitörni kászülő vulkán, felbődültem, és elkezdtem ugrálni a hangyákon... később már figuráztam is, ugrálás közben megfordultam a levegőben, step-táncoltam, orosz táncokat lejtettem, bármit, csak pusztuljanak. Mikor már kimerülve rogytam vissza a székemre, Viki figyelmembe ajánlotta: néhány túlélte.

Szemeim ekkor vörös színbe fordultak, torkomból földöntúli hang szakadt fel, és kegyelmet nem ismerve rájuk öntöttem a kólámat, imígyen kiabálva:

"Rothadjatoooooooook!"

És utána, boldog mosollyal ültem nyelvtan órán, időnként le-le tekintve a kóla-pocsolyákra. :)

UI:

7 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Őőőőőőőőőőő... ha nem ismernélek, kegyetlen belevágnám a képedbe:
"Te kegyetlen, pszichopata állatkínzó! Teee..."
Az indián hit szerint, akit megölsz, szolgád lesz a másvilágon... /viszont skalpot macera szerezni tőlük XD/

Névtelen írta...

Köszönetet szeretnék mondani ez úton is a feledhetetlen nyelvtan órai élményekért!!!

Amaru-chan írta...

Nincs mit, Viki, nélküled lehet, hogy a lábam hangya-eledel lett volna. :D

Enikő: én a skalpot is megoldom, ha hangyákról van szó... :P

Névtelen írta...

Nem vagy egy klasszikus értelemben vett ember, de ezért imádlak. :D

"Rohadjatoooooooook!!!" XDDD

Atomnyul írta...

A hangyák valószínűleg a legtökéletesebb élőlények, amik valaha is éltek a földön. Mint a mellékelt ábra mutatja, sajnos halandóak.
Eyébként nekem is volt egy álmatlan éjszakám, ami alatt erős szívfájdalmak közepette kiirtottam egy komplett hangyabolyta a szobám sarkáan. A végén már visszavonulót fújtak, de ddigra már fájt az ujjbegyem szadista, ám élvezetmentes morzsolgatásimtól.

Névtelen írta...

kinek a hangyák, kinek a legyek x)
alapítsunk ízeltlábú-ellenes bandát!!! o.O

Amaru-chan írta...

Nekem is eszembe ötlött. P.Kicsivel tervezzük, hogy ez a kis sztori megy a vargányába "válasz Idának" címmel :D Persze, ha engeded. :)