RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2009. március 16., hétfő

Sleeping..... Beauty? Noooo.... Sleeping Idiot XD



La Li Ho!

Állapotomat lásd a mellékelt ábrán... És mitől vagyok ilyen? Kommenzi....

Minden egy fázós péntek reggelen kezdődött....

Na szóval. Múlt pénteken reggel bementem a suliba, mint a jó kislányok szokták, és kapásból elkéstem az osztályfőnökiről, ahogy a jó kislányoknak nem kéne... Mi több a tanárnő rögtön rájött, hogy a büfében voltam, mivel ott díszelgett a vásárlási hadjárat szerzeménye kecses kis kacsómban. Bukta...

Lement az ünnepség (Éljen a haza... csupa átéléssel -.-") majd kezdődött az egészség-nevelési nap. Első órám: Nemi betegségek és fogamzásgátlás... Építő egy óra volt. Újat nagyon nem mondott (jó, a 72 órás gyógyszert nem ismertem...) viszont kiosztott egy csomó cuccost. Szórólapok, tájékoztatók, toll, könyvjelző. Renivel, mint a vadászó tigrisek egymásra néztünk, és tudtuk mit kell tennünk... ZSÁKMÁNY AKCIÓ INDUL! :D

Aztán átmentem a következő órára: "drogfüggőség" témával. Elvoltam. Itt se mondtak túl sok újat, meg nem tervezem drogok használatát.

Uccsó óra, "Társfüggőség" címmel meghirdetve, de végül mindenről szólt, csak arról nem. Két mondat volt a társfüggőségről, aztán kampec. Viszont dumált a csajszi a drogról,alkoholról, és vagy 30 percet a szexfüggőségről. Pl. Most tudtam meg, hogy a "szadista" kifejezés De Sade márki nevéből jön, aki rendszeresen orgiákat szervezett, és kínozta partnereit, majd elítélték szodómia vétkével. Intézetbe került, ahol írni kezdett, ápolónőjével kapcsolatos fantáziálgatásait vetette papírra. Na, milyen okos lettem. XD Aztán lett volna az internet - és gépfüggőség is, erre a csaj: erről most inkább nem beszélek, haladjunk tovább. Azt hittem, ott helyben lefejelem. Ez érdekelt volna, erre nem dumál róla XD Miután innen is kimenekültem, visszamentem a koliba, összecuccoltam (de büdös volt az a penészes valami a hűtőben XD), és lecc gó tú dö sztéjsön.

A vonatnál Enikő várt, rögtön előkaptuk a letytotyokat és kockultunk. A Photoshop CS4 már majdnem átjött, mikor lemerült az aksija :(

Szerencsére a Totem Tribe játékot még át tudta adni nekem, de ezen örömöm sem tartott sokáig. Hétvégén ugyanis játék közben kiírta, hogy lejárt a játékidőm, vegyem meg a játékot. Fel is hívtam drága Artemiszemet, hogy mi a franc van, mire a válasz: "Öööö...hoppá, akkor a demo-verziót adtam oda" -.-" SHIT. Nem baj, majd most pénteken megkapom, és kockulok. Addig heroes 3-al szórakozok. Épp az élőholtakkal vagyok, és a nekromanta hősöm laza 2000 csontvázzal rohangál, és a három várban is van 200 váranként. :P Jóféle...

Ma meg bementem suliba, első óra alatt olyan hányingerem lett, majd meghaltam. Kértem gyógyszert a sulidokitól, nem hatott semmit. Visszamentem második óra után, kaptam egy Dedalon-t, amitől frankón bealszik az ember. Persze visszaküldtek órára, úgyhogy órán aludtam. Ezzel a gyógyszerrel eddig mindenkit visszaküldtek a koliba (legalábbis a mi osztályunkban) engem persze nem. Úgyhogy megint aludtam minden órán. Nem emlékszem a mai óráimra XD

Aztán kollégium, kockulás, koli-újság szerkesztés, KRESZ-gyakorlás, megint kockulás, most blog, mindjárt lemegyek, fürdés, talán bepakolok, és kockulok. XD

Ennyit mára, Béke Belétek: Ama-chan

UI.: Lehet, hogy megint lesz egy "Little Stupid Cinderella" bejegyzés... már érik a dolog ugyanis -.-"

4 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Bocsika, bocsika, bocsika és még vagy százszor.... a számítógépfüggőségről viszont tudok adni szerintem anyagot... pl. egy tükröt minimum XD

Amaru-chan írta...

10Q

Névtelen írta...

Mennyi mindent csinálsz... :D Kitartás, jön a tavasz, tessék néha elszakadni a géptől! :)

Atomnyul írta...

Kitartás, Hamurózsika. Szép az idő, ilyenkor nem szabad szomorúnak lenni. ;)