RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 24., hétfő

Csokival és barátokkal szép az élet :)


La Li Ho!

Magam sem tudom, hogy csináltam, de jó a hangulatom. Gondoltam, írok már egy optimista bejegyzést is. Egyrészt azért, mert visszaolvasva a blogomat, rájöttem, hogy milyen szánalmasan sajnáltattam önmagam, másrészt meg, mert: *dobpergés, feszült csend, ééééés:* ÖTÖS LETT A MATEK TZ-M!!!!!! Öhöhöhöööötööhööösss!!! Nekem! Matekból! Oh, my fuckin' God! (Megj.: God=Kurama...) Ráadásul a "szinusz-koszinusz-tangens-kotangens-anyádens-megcseszens"-ből..... Ez csoda.
A barátnőm egyébként csinált rólam egy tök király képet.

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
Katt rá, ha érdekel.

Szerintem HorrorNiki (aki készítette) naaaaaaagyon ügyes. Legalábbis hozzám képest. Úgyhogy, ha meglesz a letytotyom (nagybátyámtól kapom, imádom is eléggé :D) akkor feltesz rá nekem azt a "húdenagyonkirályésbonyolult" programot, amivel ő varázsol, és megtanít használni.
Jah, és ma degeszre ettem magam... mivel elkezdődött a Kati-hét... az elsős osztályok próbálnak minket lesütizni, hogy rájuk szavazzunk. Persze én nem állok ellen, hősies küzdelemmel ugyan, de feláldozom magam a jóért, és elpusztítom a kókuszgolyónak álcázott kalóriabombákat., amik szerencsétlen Műpicsa osztálytársnőimet kívánják megtámadni! :D

  • Egyébként, szeretném megemlíteni, hogy jelenleg érzelmi roncs lennék, ha nem lennének olyan emberek körülöttem, mint Black Princess, aki elnevezett Musunak, mert kicsi vagyok, vörös, hülye és állítólag jó a dumám és akivel annyira jó Suligála fellépésünk volt. itt szeretném üzenni, hogy még mindig tudom a koreográfiát! :) ....
  • Olin, aki lányának fogadott, és két év kőkemény kiképzéssel elérte, hogy nélküle is úgy-ahogy boldoguljak a koliban és a gimiben, és elsírta magát mikor búcsúztatóként kornyikáltam neki, és megtanított oldalra fordított fejre szép szemet rajzolni...
  • Zéta, aki annyira felnőtt, hogy mindig összekaparom magam, ha meglátom hogy ír...
  • Bütyök, akinek mindig Hugi vagyok, akármilyen marhaságokat hordok össze...
Atomnyul... Szikra...HorrorNiki...Gorgar... Egy leányzó, aki olvas is, és msn-en is lelkisegély-szolgálatot nyújt, és persze a párja... egy kezdő hippi és haladó hableány...és még nagyon sokan, akik megérdemelnék, hogy leírjam őket, de tulajdonképpen, így is tudják, hogy fontosak.
És ha belegondolok, nem is volt érdemes annyit hisztiznem, mert azt hiszem, csak akkor kéne kétségbeesnem, ha velük elrontanék valamit... De amíg ezt leaglább nem rontom el, addig azt hiszem, nyugodtan mehetek több kört a 24-es busszal, és nyugodtan bambulhatom a veszekedő embereket, bekapcsolhatom a mp4-emen Leona Lewis-t, és mosolyoghatok egy jót ezen a zsák zsibongó hangyán, akik úgy marják egymást, mintha nem jutna mindnek elegendő morzsa.

És a legviccesebb, hogy néha úgy elhagyom magam, hogy én is belekezdek ebbe az értelmetlen veszekedésbe.

De ma nem! Mert ma ÖTÖST kaptam matekbóóóóóóól! *yeahhhhh*

Ama-chan voltam, Béke Belétek!

UI.: A fehér csokis Sport szelet XXL iszonyú finom.... (L)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAGYON büszke vagyok rád, de őszintén. Gyönyörűeket írtál rólunk (köszönjük :)), és örülök, hogy ilyen felnőttesen állsz hozzá a helyzetedhez, és felülkerekedsz. Ja és az ötösért is sok gratula. Nagyon boldog lennék ha sikerülne így folytatni... minden értelemben. :)

Amaru-chan írta...

Ó, most írtam angol versenyt, képzeld 50 kérdésből 45 jó lett :) Januárban meg ének vizsga :) Izgulok nagyooon XD

Zéta írta...

Ha tudnád, hogy ez a nagyon felnőtt néha mennyire nem találja a helyét a világban, kb. ugyanúgy mint Te... Egyébként köszönöm. :)

Névtelen írta...

Nagyon köszönöm a szép szavakat, de legfőképp nagyon-nagyon gratulálok a matekodhoz! :D Ugye, hogy nem is olyan szörnyű? :P Szóval, mikor is döntesz a közgazdász pálya mellett? ;) .... Nyugi, csak viccelek ám... :D
Büszke vagyok Rád és csak így tovább az élet minden területén! :D

Névtelen írta...

Na akkor meg pláne büszke vagyok! :D Jaj hallod, egyre boldogabbá teszel. Egyszer ha eljutok oda élőben, nagy szeretgetést kapsz majd! :)
Tényleg, Kati-nap most pénteken lesz...?

Amaru-chan írta...

Szívesen mindenkinek...nem benyalás, hanem tényleg így gondolok rátok. :)
Olin: nem, hétfőtől csütörtökig kampány, pénteken semmi és jövő hétfőn kati-nap...de majd írok róla, meg képek is lesznek...bár már ez se olyan, mint régen. Csesződik el a Varga rendesen. :S