RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 11., kedd

Stréber vagyok?!


La Li Ho!

Mostanság egyre többen megvádolnak, hogy kockafej lettem. És miért?! Mert tanultam a matekdogára. Jó, tényleg kezdd futni a szekér. D miért fáj a "barátnőimnek" az, hogy ötösöket kapok? Miért jó nekik az, hogy ha nem tanulok, és rossz jegyeket szerzek? Ennyire kell valaki, aki mindig alattuk lehet tudásban? És miért én legyek az? Nem akarok többé azon röhögni velük, hogy melyikünknek lett nagyobb egyes a dogája! Ötösöket akarok! És meg is szerztem őket... Földrajzból, matekból é biológiából is... és nagyon jól esik tudni, hogy én készültem. De az nagyon rossz, amikor a fejemhez vágják, hogy stréber. Múltkor nem tudtam énekelni a különórámon. Ezt tudják. Azóta folyton azt elemzik, hogy őket mennyire megdícsérte a tanár. Már néha sírhatnékom van tőlük. És még megkérdezik, hogy "miért nem szólalsz meg? mondj valamit!" Hát köszi...
Múlt héten a matek tz előtt volt egy lyukas órám... Ferivel a táblánál gyakoroltunk, hogy biztos mindent tudok-e. Erre az egyik állítólagos barátnőm megjegyezte: "jajjmá, mit játszod magad azért, mert kaptál múltkor egy ötöst?" Megjegyzem, a matek nem az erősségem. Nagyon sokat tanultam azért a kis doga ötösért.
Nem értem miért ilyenek, ha egyszer a barátjuk vagyok. Nem értem, miért jó az, hogy beszólnak. Miért jó elrontani a napom?!

Tényleg kezdem megutálni őket...

5 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

Tudom, hogy iszonyatosan nehéz elhinni, de ezt csak irigységből csinálják. Az ilyet, drága Róka komám, fel sem szabad venni, mert csak az ideg fog tépni (s ahogy teszi is). Csendesen mélázz el, hogy vannak, akik nem dolgoznak s fújolják, aki nem akar hozzájuk hasonlóan hülye maradni. Inkább legyen száz irigyed, mint egy sajnálód.

A jegyeidre meg nemcsak te vagy büszke, hanem szerintem mi is itt jópáran, úgyhogy szedd össze magad s így tovább!:)

Zéta írta...

Egyet értek az előttem szólóval. Az indíték az irigység. De ez egyben jó szűrő is arra, hogy átgondold kik a barátaid és kik sem. A mai magyar közösségek zöme ilyen alapon alakul. Ha kilógsz pozitív irányba akkor leakarnak húzni maguk közé, ha már alattuk vagy akkor érzik csak magukat valakinek, hiszen van előttük példa, hogy lehet még lejjebb is csúszni, és ehhez képest ők nagyon jól állnak.
Néhány év múlva a mai "stréberek" alkotják az ország vezetését, a "fújjolók" pedig minimálbérért dolgoznak a szövőgyárban! Ez már csak így megy mióta világ a világ! :)

Amaru-chan írta...

Igen, erre jutottam én is este, miután lehűtöttem magam egy hideg zuhannyal (azóta köhögök, én marha XD). Úgy tűnik tényleg nagyon besértődtek, mert mikor rájuk mertem szólni órán, hogy ne röhögcséljenek már, mert nem hallok semmit, rám ripakodtam, hogy én csak ne szóljak bele, hogy mit csinálnak. Megjegyzem a páros egyik fele mellettem ült, a másik meg előtte, így anak hátra kellett fordulni, úgyhogy nem is láttam tőle semmit. Remek volt. Azt hiszem, elülök onnan. És a porg. hétvégén is egyedül ülök a buszon. Legalább lesz időm novellákat írni. A bunkóságuk ihletet adott. :) Azért kösz mindent nektek, nagyn jól esik, hogy válaszoltok. (L)

Névtelen írta...

Csak megerősíteni tudom az előttem szólókat. Az emberek zöme ilyen irigy, és önző. Addig érzi magát valakinek, amíg van nála butább, hülyébb, szerencsétlenebb. Szóval te csak légy büszke magadra, és ha nincs más út, akkor nézz más barátok után. :)
Puszillak Hugi... :)

Névtelen írta...

Na igen, látom, már a közvetlen alattunk lévő generációban is ennyire "gáz" a "stréberség", vagyis az, hogy tudatosan, munkával akarsz jobb jegyeket. És szerintem ez szánalmas. Főleg a Vargában, ami mégis elég neves intézmény, nem egy sarki szakiskola (bocsi a szakisoktól...).

Sajna ezt át kell vészelni (bár tudnék többet segíteni a hülye tanácsoknál), majd belenyugszanak. Biztos nekik is fura, hogy megváltoztál, de nem értem, miért kell ezt a (már bocs, de lüke) fiatalabb korosztálynak egyből "seggnyalásnak" meg "stréberségnek" beállítani.
Én mindenesetre hihetetlenül örülök az eredményeidnek. Komolyan! :D És szerintem a tanárok, nevelők is.

Ha nagyon elfajulnának a dolgok, Viki nénivel dumálj sztem, ő az ifjúságis, aztán hátha tud segíteni.

És ne nagyon szakadj el a többiektől, akármennyire utálod őket, mert csak jobban fognak izélgetni.... egyensúlyt kell tartani.

A PH-ről pedig majd írjál már, annyira hiányoznak, nagyon szívesen olvasnék róluk... :)