RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 21., péntek

Vigyázat! Bunkó vagyok!


La Li Ho!

Először is tisztázzuk: nagyon fel vagyok pörögve...de nem jókedvemben.
Hirtelen kedvem támadt mindenkit elküldeni a búsba... Akit meg nem, annak elemzni, hogy a többit hogyan és miért.

Néha magam is meglepődök, hogy mekkora gyökereket ismerek. És még meglepőbb, hogy nem tudom róluk, hogy azok! Áttaposnak rajad? Mit számít! Megbántottak? Oszt'? Sírtál miattuk? Egyéni szoc.probléma! Esetleg megmondod nekik, hogy hülyék? Hát mit képzelsz te magadról?!

Na, ennyiben tudnám röviden megfogalmazni a hangulatom. Jöjjön bővebben:

Na ugye vannak a férgek.... Ők azok, akik fikáznak valamit, aztán ők ugyanazt megcsinálják...de addigra persze az már tök jó dolog lesz hirtelen! Rejtélyes, nem? Hogy változnak az emberek egy este alatt! Nem tetszik? Hát mert bekövesedett őstulok vagy! (Én is...)

Vannak a rohadékok... Ők addig játszadoznak az emberekkel, meg a barátságokkal, amíg megszerzik, aki neki kell, aztán azt is megszívatja. Ja, hogy a te barátodat szedte el? Hát, szívás...

Vannak a ribancok... nekik sose jó, amilyen Te vagy. Ha mégis veszel valami márkásat, akkor rávágják, hogy hát, tegnap óta a másik márka a menő. Ha egyéniség vagy, akkor meg aztán menekülj! Kirázza őket a hideg még a lehetőségtől is, hogy valakinek saját gondolatai legyenek! Hogy képzeled, hogy gondolkodsz?! Csináltass mű "cickót", és takaroggyá miniszoknyát venni! És mindig úgy köszönj el, hogy "Puszi,szeri, láw!" Ja, és a három puszi is szériatartozék....

Jöhetnek a pózerek... Fúúú, ez egy ritka undorító népség! Vannak a ribancok, akik az összes képen kitolják a feneküket, vagy a leszállópályát mutogatják mellkastájékon, és persze a kedvenceim, a világfájdalom-pózerek... Mert ők szegénykék, annyira rosszul élnek a koponyás-kockás Mayo Chix felsőjükben, és a fekete Converse-dorkóban! Brühühü.... Anyuci nem 5000-et adott egy napra hanem 4-et? Váhh, ez borzalom, hát ezért eret kell vágni! Mert ők ugye úúúgy megmutatják a világnak a szájpiercinggel meg a webcammal.... Na haggyukmá...
A kedvencem, amikor a pózer egyben féreg is, kiírja, hogy gyűlöli a pózereket, a képtárban meg ott vannak a tükörben-fényképezem-magam, a -felülről-fényképezem-magam-és-nagyon-szomorúan-nézek-a-kamerába képek, meg a -jujj-de-cukee-hogy-szívecskét-mutatok-a-kezemmel képek.

És a legrosszabb, hogy ha te nem ilyen vagy, és sikerül további "nemilyeneket" találni, akkor sem nyugodhatsz meg. Mivel mindegyik típusban ott van a "rohadék" alfaj, és bármikor behülyítheti bármelyik barátnődet. Szóval, ha azt akarod, hogy nyugtod legyen, akkor legyél süket és vak, és sose mozdulj ki otthonról, mert ezek mindenhol ott vannak, és tönkreteszik a legjobb napokat is!

Nem tetszik a véleményem? Így jártál...Nem érdekel, mert én meg paraszt vagyok. :D

Ama-chan ^^

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mi a fene? Csak nem morci vagy? :) Vagy ez így néha... de ez az élet nem?

Amaru-chan írta...

Fúú, nagyon felidegeltek :) És hát így a legegyszerűbb, mert így szerintem nem ártok senkinek... Mert aki ismer, az mosolyog rajta egyet, aki nem, az meg nem foglalkozik a véleményemmel. :)

UI: soha nem gondoltam volna, hogy feltévedsz a blogomra :D

Atomnyul írta...

Szerintem meg dögöljön meg mindenki állva, aki bánt téged.

Névtelen írta...

Olvasom a blogodat... csak kommentelni nem szeretek, ez az én parasztságom. Senkinél...

Névtelen írta...

Bogyó pajtás mondta épp tegnap éjjel: a gimnázium különösmód gyüjtőhelye az idiótáknak, és igaza van. Az egyéniségeknek mindig nehéz beilleszkedni (és szvsz egyre nehezebb...). Mindenesetre jó írás volt (tényleg megmosolyogtam), és remélem sikerült kicsit kiengedni a gőzt... :(

Névtelen írta...

Jaj, fene... Kati-nap milyen volt? Arról nem akarnál majd írni? :P

Amaru-chan írta...

Lemaradtam a Kati-napról...sajna... De jövőre írok majd róla, addigra neked is még jobb lesz visszaemlékezni az akkori hajtásra :)

Névtelen írta...

Kati-napról még nem maradtál le, hétfőn kezdődenek a kampányok... Váh, mesehős leszek hétfőn, szerdán meg UFÓ!!!!!

Fekete Hercegnő írta...

Én nem tudok rajta mosolyogni. Sajnálom, hogy ilyen szemetek körülötted az emberek, de ez csak még egy indok arra, hogy érdemesebb dolgokkal törődj...velük csak egy-két rúgás erejéig foglalkozz!

Névtelen írta...

Jó is néha kiírni magadból a problémákat. :D
Nekem bunkón is hugi maradsz. :P

Névtelen írta...

Úgy látszik itt senki se tudja rajtam meg Kelén kivül, h kiről is van szó...köszönöm Zoli egyszer biztos megdöglök majd xD de az nem most lesz ha nem baj :P
Am ritka egy jó írás lett...mégis csak érdemes felb*szni az ember agyát egy időre xD
Na pusz^^

Amaru-chan írta...

Thanks for mindenki.... Franyó, ez van. Szerintem a düh a legjob ihelt adó. :)És már túl vagyunk rajta, ez a lényeg,nem?