RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 26., szerda

Floorball, let's kick some ass!


La Li Ho!

Ma dupla tesim volt.... Először egy szadista tanárnő (Csábi-bébi) bemelegített minket. Na neeeem... inkább megkínzott. Nem tudom, volt-e már olyan érzésetek, hogy a vádlitok kb. felugrott a fületekbe, mert ott talán kevesebbet kell mozognia.... Nekem most volt. Annyira fájt mindenem, hogy szívesebben maradtam volna a matekomon (!) mint hogy bemenjek erre a retek órára....

Először is, szétszórtan helyezkedjünk el... Halkan megjegyezném, hogy egy osztályteremnyi torna termünk van, mi 25-en vagyunk, és még hozzánk adták a 9.C lányait, akik szintén kb. ennyien vannak. Maradjunk annyiban, hogy extrém helyzet állt elő. Vagy az orromba nyúltak fel könyékig, vagy a vesémbe térdeltek, d egy biztos: ember épen ott nem maradt. Mikor az egyik csontlábú fitness-lady már nyolcvanhatodjára próbálta egy laza köröm-csapással levágni a nyakam, elhatároztam, hogy ezért a tanárnő még bűnhődni fog. Na de nem akárhogy!
  1. Bekapcsolok egy Tokio Hotel számot (na erre fitnesseljé, he! XD)
  2. Bevezetek a terembe 400 lajhárt
  3. Hozzájuk csapok 80 dagadt Britney Spears-t (persze hajvágót mellékelek...)
  4. Megkavarom az egészet némi gerinc sérvvel
  5. És végül izzadtan, büdösen tálalom a kedves tanári karnak. :)
Miután bemelegítettünk, jött a futás...körbe-körbe. Megjegyzenm, hogy a terem közepén, keresztbe ki van feszítve egy háló a röplabdához. Na az alatt ugye át kell bújni. Tanárnő meg kitalálta, hogy sípszóra forduljunk meg, és az ellenkező irányba fussunk. Persze, mindez akkor ötlött áldott fejbe, mikor a hálónál votam, úgyhogy kb. 30-szor hajolgattam amiatt a retek háló miatt. DE! Ez is véget ért... Kimentünk szenvedni a kondiba. Erősítettünk hasra, hátra, lábra, fenékre. Gondolkodtam rajta, hogy felajánlom tanárnőnek, hogy egy ötösért én hónaljra is erősítek, ha kell. Rossz kedve volt. Inkább nem próbálkoztam XD
Aztán jött az egész tesi-óra megkoronázása, a Floorbal. Olyan mint a hoki, csak még nagyobb marhaság. Kapsz egy ütőt, és rohangálsz egy teniszlabda méretű fehér, lyukacsos, girnyó gömb után... No, de sebaj, Amarukácska lőtt két gólt, vagy mi a francot. Inkább mi a francot.... Szétverték a lábam... nem mintha labdának nézne ki a lábam (annyira azért nincsenek rossz virgácsaim..XD) , szimpla tahóságból. A kaput még véletlenül sem közelítettük meg, mindenki olyan mérges volt arra a szerencsétlen ablakra, hogy csak úgy csattogott. Nekem párszor az ütő is eltűnt a kezemből.... az osztálytársnőm hátában landolt.... XD De nem gond, felszedtem! Aztán megint elvesztetem XD Átrepült a termen... jóvanna, kicsit energikusan ütöttem a labdába XD

Persze ennek az egésznek haszna is volt.... Nem, nem az, hogy jól nézünk ki... azért csodára még a Varga Gimi tanárai se képesek. Viszont! Olllllyan rettentően büdösek voltunk, hogy a 24-es buszon rögtön volt helyünk, mert mindenki eltűnt mellőlünk egy olyan 3 m-es körzetben :D

Na, ennyit mára.
Ama-chan voltam, béke belétek! :)

5 megjegyzés:

Fekete Hercegnő írta...

" You think, that the floorball is the way to express your inner feelings,it's an art....now i'll show you a real art: the art of war!" És még jobban is fogjátok szeretni....de azért nagy buli lehetett. :P

Amaru-chan írta...

Hát... én bilinek mondanám.... A buli általában jó, a bili meg...na vajon? (sz*r) Na ez vicc volt, röhögjééé :D

Atomnyul írta...

Azé, mer nem gyúrsz, vaze! :P (Hálistennek, hogy néznél ki kigyúrtan... :D)
A floorball állítólag lánysport. Ez egy kiváló elmélet, körülbelül olyan, mint az, hogy a magyar nyelv rokon a sumérral.

Névtelen írta...

Istenem, köszönöm, hogy csak két elfogadott bölcséssport van: a csocsó és a fedett pályás távolba nézés... :D
Szerintem nem titok, hogy nem hiányoznak nekem a régi tesiórák... pont az ilyenek miatt?

Névtelen írta...

Ja, és a cím miatt extrabüszke vagyok Rád! :D