RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 4., kedd

Kudarcok napja...


La Li Ho!


Az élet az egy naaaaaaaaagy SHIT. Ma ez a véleményem. Reggel elkéstem fizika óráról.... megjegyzem, ma volt nyílt nap, szal nem csak az osztály előtt égtem le, hanem a leendő elsősök előtt is. Aztán rajz órán, a tanárnő (aki 100, hogy utál engem) látványosan nem szólított fel, ha jelentkeztem, mikor jelentkeztem félbeszakított, pedig jót mondtam, és ráadásul rámszólt, hogy tegyem már majd ki a rágóm, holott sosem rágózok!

Aztán elmentem a zenesuliba... Ének óra:
Nem tudtam énekelni. Nem vettem jól a levegőt, hamis volt a hangom, vagy ki sem jött hang a torkomon. Borzalmasan teljesítettem. Szánalmasnak éreztem magam, és láttam, ahogy a tanárnő türelme is egyre fogy. Ráadásul csalódott bennem, mert a többieknek mindig dícsér, most meg mondta Csillának, hogy valami nagyon nem stimmelt velem.
Szolfézs óra: Nem értettem egy szót se. Ilyen persze van, de azért másodjára-harmadjára már megértem a dolgokat. De most hiába mondta el a tanárnő sokadjára ugyanazt, csak nekem, mert látta, h nem vágom, nem ment. Iszonyú mérges voltam magamra, és ezen a napon immár harmadjára sírhatnékom lett.

Egy szívemnek fontos személy meg elkezdett idegesíteni. És nem értem miért. Hiszen eddig kedveltem, és ő nem változott! Ugyanazt csinálja, de most valamiért zavar.

Szégyellem magam. És utálom is.

Ennyit akartam ma írni. *meghajol, taps*

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hány ilyened lesz még szegénykém, mikor legszívesebben piócamocsárban ücsörögnél, mint ott, ahol épp vagy... :(
Tudom, könnyű mondani, de a nagy igazság, hogy lesz majd ez jobb is, addig is kitartás, hisz mindenkinek megvan a maga keresztje...

Az idegesítésről meg: megváltozik az ember, így az is más lesz, ami idegesíti, főleg egy idő után. Most mondanám, hogy tűrd, de én se vagyok olyan, aki túl sokáig kibírná. Egyszer, ha úgy jön, üljetek le dumálni, hátha sikerült megoldani.
Csókoltatlak!

Atomnyul írta...

Kitartás! A világ nem akar bántani téged, csak éppen senkire sincs tekintettel. Nem eshet minden nap. ;)

Amaru-chan írta...

Köszi nektek, sokat segít, hogy vagytok nekem. :)

Unknown írta...

KI-TAR-TÁS!!!
Róka egy másik fórumból:)