RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 7., péntek

Négy szemmel szebb az élet......???

La Li Ho!

Szemüveges lettem. Már hetedik óta húzom-halasztom a dolgot, de mostmár muszály, mert fényérzékeny vagyok. Igazából nem zavarna, ha nem lenne ennyi gondom vele. Reggel sosem tudom, hol van... Mikor iszom a meleg kakaót, bepárásodik, ráadásul ma mikor elköszöntem a barátnőimtől a koliban, mindenki belefejelte a képembe a keretemet. XD Tanulság: puszizkodáshoz vedd le a szemüveged!

Tibi, az osztálytársam, közölte velem, hogy ha beszélgetni akarok vele, akkor vegyem le a kukkert, mert úgy nézek, ki, mintha okos lennék, ő meg okosokkal nem beszél. XD Ráadásul pont most kaptam matek ötöst, és kivételesen elkezdtem tanulni. Csilla rögtön megállapította, hogy stréber lettem... kötelességből, mert szerinte aki szemüveges, az stréber. XD

Egyébként vannak nagy előnyei is a szemüvegnek! Eltakarja a karikákat a szem alatt, és rengeteg menő mozdulat társul hozzá! Például lenézően kinézni mögűle, vagy full-intellugensen feljebb tolni az orron, vagy elgondolkodva igazgatni.... Frankón mondom, leköt egy egész délutánra XD

Ja, és az enyém nagyít mindent.... annyit tudok azon nevetni, amikor valaki túl közel áll hozzám, és a feje kilóg a lencsém hatóköréből, ennek köszönhetően a feje teteje normál méretű, de az állát már nagyítja a lencse... Ritka vicces!

Na, csak ennyit mára... Álmos vagyok, és Nyusziznom kell msn-en :) Béke Belétek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Büszke vagyok, hogy legalább külsőleg okosnak tűnsz... XD
Na, de komolyra fordítva a szót, megszokod majd egykönnyen. És ne feledd a középső ujjal való szeművegfeltolást, ami kettő az egyben mozdulat! :D

Amaru-chan írta...

Ó, igen, azóta már azt is kifejlesztettem, de kombóztam a Loveless rohadtul idegesítő visszatérő dumájával "tsuki da yo"