RókAmaru

"Sokan nem értékelik a humorom. Ha kevesebb lenne az önbizalmam, azt hinném, nem vagyok vicces."
(Anita Blake)
Ha EMO, Prinszessz, RAJ, vagy csak szimplán bunkó vagy, jobban teszed, ha nem szólsz hozzám...
Nyikita (Amaru gyilkos-énje)

2008. november 30., vasárnap

Ez egy jó hely! (Road)


La Li Ho!
Szögezzük le előre: UTÁLOM A SÖRT! *huhh, ezt jól esett leírni XD*
Khm...na szóval... Az egész teljesen normális szombatnak indult... Hamupipi (Amarukácska) szokás szerint takarított. Apuci meg figyelte a fotelból. Már épp elfogadtam, hogy ez a hétvége is jó szar lesz, amikor megcsörrent a telefonom. A volt osztálytársnőm, (és mellékesen egyik legjobb barátnőm a mai napig) Anett hívott. Azt kérdezte, jó-e nekem a ma este. Megérdeklődtem jóapámtól, hogy ráérek-e... válasz: "mit érdekel az engem...." oké, menetm anyuhoz. Persze anya elengedett. Na de hova? Ezt én sem tudtam, hogy kérdőre vontam drága barátném... Hát persze, hogy egy rock-koncert :D
Az együttes asszem Trash Inside volt... Nem értettem rendesen, mikor mondták, hogy kik ők. Jó számaik voltak, bár a szövegből mindig kb,. annyit értettem, hogy "hrrrmooobruááááhhjjeaahhhh kriskhhh#˙˘~$đ÷ !+%?#" És hasonló szépek... Pedig valamiről nagyon hadováltak angolul, csak én nem erőltettem meg magam túlságosan. Egyébként is majd kiszakadt a dobhártyám. Csodálom, hogy az ablakok bírták, mert ahogy a falnak támaszkodtam, éreztem., hogy a fal remeg, mint állat.
Fél kilencre érkeztünk meg, a zenekar még állítgatta a hangszereket, de A. már félrészeg volt XD Megkaptuk a kezünkre a jelet, hogy kifizettük a beugrót, és rögtön kerestem HorrorNikit, hogy merre van. Hát a drágám ott csücsült az asztalon. Odamentünk hozzá, szia,mizu stb. Aztán bementünk. Az együttes nem húzta sokáig az időt, elkezdték tépni a gitárokat, a dob kapott rendesen, az énekes meg szerintem ma délig nem tudott megszólalni. A. már az első számnál rázta a fejét, mint egy emberállat, aztán feérúgta a békésen álldogáló barátait, akik persze viszonozták eme kedves gesztust... Akkora pogó lett, mint nyolc másik. Persze HorrorNiki rögtön ment :P Mi Anettal letelepedtünk a földre, nekidőltünk a radiátornak, és néztük őket. Anett itta a sört, én meg csak röhögtem... Ez a pogó komolyan mulatságos dolog. Mondjuk, azért normálisan csinálták. Ha valaki földre került, ketten azonnal felhúzták, így egyetlen sérülés sem lett. A bagázs felét ismertem. K.-val régen jóban is voltam, aztán hirtelen nem szóltunk egymáshoz. P., a volt osztálytársam hulla részegen tántorgott egy Pepsi-s üveggel, ami folyamatosan újratöltődött, de nem kólával... Ahogy ott ücsörögtem, a radiátornak döntött háttal és fejjel, kezeim az enyhén felhúzott térdemen, előttem egy rakás marha, és üvölt a rock, úgy éreztem, most jó lenne elszívni egy cigit. Nem a nikotin miatt, hanem a mozdulat miatt. Nyáron kipróbáltam a vízipipát, és tényleg nyugtató az a mozdulat, ahogy az ember kifújja a füstöt, és azt nézi, ahogy szétoszlik. Ha betöltöm a 18-at, veszek egy vízipipát. Már pont eszembe jutott egy tök jó novella, amikor Anett kitalálta, hoz még egy sört. (Az előzőből egy negyed pohárnyit megitatott velem is... Rém rossz volt, de azért megittam.) Megegyeztünk, hogy inkább átugrunk a pizzériába, valami nekem való piáért. A Bacardi Brezer mellett döntöttünk. (5% -os alkoholtartalommal, inkább üdítő, mintsem alkohol...) Felbontattuk, és elindultunk vissza. Nekem egy fekete, Penge-szerű kabátom van, aminek a zsebe ki van szakadva, szal az egész kabátot tele tudom pakolni. Anett szólt, h tegyem már el a Bacardit, mert lehet, hogy rossz szemmel néznek ránk, ha kintről hozunk be piát. Beraktam a zsebembe, erre Anett: "De ugye fogod?" Hát majd bepisiltem a röhögéstől. Nem bazdmeg, elengedtem, hadd ömöljön a kabátomba.... Anett is rájött már a tekintetemből is, hogy marhaságot kérdezett, és szintén sikító röhögésben tört ki. Visszamentünk, és letelepedtünk a helyünkre. Anett kétpercenként hívott el WC-re... Ugye, aki sört iszik, többet pisil, mint egy kóborkutya :P Aztán egyszercsak, K., akiről azt hittem, már utál, odajött hozzánk, és behúzott minket "táncolni". Kör alakba álltunk, és egymás vállába karolva mentünk körbe-körbe. Időnként lefejeltük egymást, vagy a lábamat taposták szét (én egy gyomorba könyökléssel jutalmaztam a dolgot) de jó volt :) Aztán Anettal éreztük a pogó-vágyat.. Na de mi aztán olyan törpék vagyunk, két perc alatt felrúgtak volna minket, így inkább felkaptam Anettot a hátamra, és így nyomultunk. Ő lökött, én rúgtam :D Aztán HorrorNikivel őrjöngtünk egyet a nagy kedvencre (Road-Nem kell más). Így sem volt hangom (enyhe torokgyuszkó) na de most aztán! Utána keringőztünk egyet... Kárpátiára XD Egy srác odament a haverunkhoz, és megjegyezte: "Jók a csajok..." Biztos a felsőnkre gondolt, csak nem merte elkérni :LOL: Utána kimentem a friss levegőre, és felhívtam szívem csücsökjét. Megbeszéltem vele, hogy mennyire nagy marhák vannak a Földön, de aztán inkább visszamentem, mert egy kissé fura alak jött ki mellém. XD Odabent ekkor (éjfél magassága) már rendesen letompultak az emberek... Hajnali egy körül már félálomban ücsörögtem. Azt álmodtam, hogy otthon vagyok a nappalinkban, a kályha mellett, és anya áll előttem, és dumál hozzám. Aztán lassan elkedztem felébredni. Még mindig a nappalinkat láttam, de A. pogózott benne... Gondoltam is: "Mi a picsa?! A. a nappalinkban pogózik ott, ahol előtte Anya állt, és Anett hangján dumál hozzám. Aztán lassan eltűnt a nappali, és rájöttem, hogy a műv. házban vok, és nem a kályha, hanem a radiátor melegített. Hú bakter -gondoltam- nem kéne szunyálni XD Kimentünk wc-re... (megint) Anett elfoglalta a nőit, a férfit meg egy másik csaj. Ekkor berobbant a fiú-wc-s barátnője, kinyitotta az ajtót, ahol barátnője trónolt, és ráüvöltött (félig beborulva), hogy "Itt a sütiiiiiiiiiiii!" Kimenekültünk. XD Később ismét elmentünk az illemhelyre. Bekopogtam a lány-részbe, semmi válasz. Az ajtó is résnyire nyitva volt, gondoltam nincs bent senki. Hát jól benéztem. Egy csávó épp könnyített az agyvizén XD Úgy kirohantam, mint akinek rakétát dugtak a fenekébe. Lassan aztán két óra lett, a villanyokat felkapcsolták, mi pedig hazajöttünk. Beosontam a házba, átöltöztem pizsibe, és beájultam az ágyba. Fél 11-ig szunyáltam. XD És ahogy a Road is üvöltötte a hangfalból: "Ez egy jó hely, én mondtam, s máris jobban pezseg a vérem, szomjam kell, hogy oltsam, önts, ha nem is kérem!"
Ama-chan voltam, Béke Belétek!

1 megjegyzés:

Atomnyul írta...

"A rock örök és elpusztíthatatlan!"